כשהמכנסיים ברוגז עם הנעליים: מיכל אנסקי מפספסת בענק

אחרי החולצה האדומה עם דוגמת מיקי מאוס, הכל התדרדר • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

מיכל אנסקי. צילום: איה ואבי צלמים

אתמול בערב (שלישי) נערכה מסיבת 30 שנה לחברת האופנה "רנואר" בהאנגר 11 תל אביב, בנוכחות רוב הפרזנטורים של הקבוצה שהגיעו וחגגו עם הופעות של עדן חסון ועדן בן זקן. בלטו בנוכחותם שני האקסים של נועה קירל.

יהונתן מרגי הגיע באאוטפיט לבן שכולל מכנסיים אלגנטיים וחולצה בעלת שרוולים ארוכים וצווארון מוגבה, בשילוב עם מגפיים שחורים. אנחנו לא יודעים מה אתו, לנו חם רק מלהביט עליו, הסתיו עדיין לא כאן מאמי, אבל ללא ספק אנחנו בעד המחויבות שלו לאופנה.

מרגי // צילום: בת שחר ניסן

תומר הכהן נראה מעולה בטישרט רשת שחורה שחושפת מעט את גופו בשילוב עם מכנסיים לבנים ושרשרת חרוזים. טוטאל לוק מרענן, קליל, שמשלב בין צבעוניות קלאסית לפריטים טרנדיים, אהבנו.

תומר הכהן // צילום: בת שחר ניסן

יעל שלביה נראית מעולה בטוטאל לוק שחור שכולל שמלה שחורה צמודה עם גזרה מתוחכמת בעלת קאט אאוטים ביזור הבטן, בשילוב עם נעלי עקב שחורות עם שפיץ ועגילי זהב דומיננטיים.

יעל שלביה // צילום: בת שחר ניסן

לעומתה, עומר נודלמן פחות הצליחה עם הלוק השחור שנראה פשוט. היא לבשה שמלת סטרפלס צמודה, תיק עור שחור ושרשרת שחורה. אם את בוחרת לוק שחור, כדאי שבשמלה יהיה עניין מבחינת גזרה או בד. בשמלות פשוטות אנחנו ממליצים לשדרג עם אקססוריז, נניח תיק עם הדפס בשחור ולבן ושרשרת יותר דומיננטית.

עומר נולדמן // צילום: בת שחר ניסן

מוקדם יותר אתמול כל הפאשניסטות הגיעו לאירוע של בית האופנה האמריקני  טומי הילפיגר TOMMY HILFIGER לפקטורי 54 שהשיק את קולקציית האופנה החדשה לחג ולסתיו 2023 באירוע חגיגי בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב.

השקת קולקציית הסתיו של טומי הילפיגר // צילום: צביה בלום

מעבר לכך שהיא כנראה האישה היפה ביותר בישראל, שירלי בוגנים יודעת לייצר לוקים אלגנטיים טרנדיים מוצלחים במיוחד וגם הפעם היא לא מפספסת. בוגנים לבשה חליפה בצבע חאקי הכוללת מכנסיים קצרים מחויטים בגזרה גבוהה, בשילוב עם ז'קט תואם אוברסייז, חולצה לבנה מכופתרת, סנדלי עקב לבנים, תיק יד בצבע אבן ושרשרת פנינים. צבעוניות מדויקת וטרנד שהולך להיות מאוד חזק בסתיו הקרוב - הטרנד "המשרדי", עוד נכתוב עליו בהמשך.

שירלי בוגנים // צילום: איה ואבי 23 צלמים

גם הפאשניסטה דנה זרמון הצליחה עם חליפת אוברסייז מבריקה בצבע כתום הכוללת מכנסיים בגזרה רחבה, ז'קט בעל כפתרה כפולה וסנדלי עקב בצבע אבן. צבעוניות אחידה מחמיאה ומייצרת אמירה ברורה ומוקפדת, הגוון משרה רוגע ורכות על הלוק הכללי והאאוטפיט בהחלט מתאים לאירוע.

דנה זרמון // צילום: איה ואבי 23 צלמים

אחרי שתי המצטיינות בואו נבדוק מה נשמע עם מיכל אנסקי שפספסה לוק שהיה יכול להיות ממש מוצלח. היא לבשה אדום עם נקודות לבנות ודמויות שמזכירות את מיקי מאוס, בהחלט פריט מיוחד שמכתיב את כל הלוק, מכאן זה מתדרדר, היא לבשה ג'ינס כחול באורך 7/8 מיושן בשילוב עם סנדלים שנראים מתאימים לטיול בטבע ופחות להשקה נוצצת. איך היינו משפרים? משאירים את הטופ המקסים ומשלבים אותו עם ג'ינס כחול כהה ארוך בגזרה ישרה ונעליים שטוחות אלגנטיות בצבע לבן.

מיכל אנסקי // צילום: איה ואבי 23 צלמים

גם גל מלכה פחות הצליחה, אמנם היא לבשה מכנסיים דומים לאלו של שירלי בוגנים וגם הטישרט הלבנה עם הסיומות השחורות חמודה, אך משהו בשילוב פשוט מדי. אהבנו ממש את הנעליים בצבעי המותג ואנחנו חושבים שמה שחסר כאן זה ווסט גדול  בצבע אדום שיקשור את כל הלוק יחד ויקפיץ אותו בהתאם לאירוע.

גל מלכה // צילום: איה ואבי 23 צלמים

אנחל בונני, שלרוב מסב לנו נחת, אכזב הפעם. בונני בכללי נראה כאילו הוא יוצא לפיקניק עם חברים ופחות לאירוע השקה של מותג אופנה. הוא לבש מכנסי חאקי קצרים, טישרט ירוקה עם הדפס, סניקרס לבנות עם גרביים מורמות. איך היינו משפרים? מחליפים את החולצה בחולצה מכופתרת עם הדפס גיאומטרי באותה צבעוניות של הטישרט.

אנחל בונני // צילום: איה ואבי 23 צלמים

אסי עזר נראה מעולה בטוטאל לוק בסיסי שעובד טוב. הוא לבש מכנסי דגמ"ח טרנדיים בצבע זית, טישרט שחורה בגזרת אוברסייז וסניקרס לבנות. פריטים פשוטים אך מדויקים שעובדים טוב יחד. משקפי השמש והשעון גם מתאימים בצבעוניות ומוסיפים טאץ' של סטייל.

אסי עזר // צילום: איה ואבי 23 צלמים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר