"אני שוקל 110 קילו ולא מוצא הרבה אופציות": מותג חדש יציע בגדים עד מידה 6XL

מעצב האופנה יואב מאיר משיק את המותג ABBY NARY כמענה לצורך במידות גדולות ובגדים מעוצבים המתאימים לשני המינים • "בסופו של דבר כולנו רוצים ללבוש בגדים שיהיו נוחים"

קולקציית הבגדים של יואב מאיר. צילום: יחסי ציבור

מעצב האופנה יואב מאיר משיק את מותג האופנה החדש שלו ABBY NARY שאינו מחולק לקולקציית נשים או גברים, אלא כזה שמתאים לכולם ולכולן, ללא מגדר.

הקולקציה הראשונה של המותג כוללת חולצות טי שרט עם צווארון עגול ומפתח וי, חולצות סליבלס, גופיות מבד פיקה דק ונעים, מכנסיים קצרים עם גומי וכיסים וגלביות אוברסייז. טווח המחירים החל מ-120 שקלים ועד 250 שקלים, כאשר הפריטים מגיעים עד מידה 6XL. 

ABBY NARY מחיר גופייה 120 שקלים, מחיר מכנסיים 150 שקלים, צילום: יח"צ

"למדתי תואר ראשון בעיצוב אופנה בשנקר ולאחרונה תואר שני בתקשורת ומגדר באוניברסיטת בן גוריון. המחקר של נושא המגדר הביא אותי לחשוב על בגדים מאפשרים, ללא מגדר, שמתאימים לכולם ולכולן", אומר מאיר. "בסופו של דבר כולנו רוצים ללבוש בגדים שיהיו נוחים ויאפשרו לאופי שלנו לצאת החוצה. אני מקווה ומאמין שכל המגדרים יאהבו את המותג החדש שלי. המותג קם מתוך צורך אישי שלי, אני שוקל 110 ק"ג ולובש בגדים במידה 5XL, לצערי אני לא מוצא הרבה אופציות ולכן החלטתי לאפשר לכל מי שבמידות שלי, אופנה שווה, מאפשרת ובמחירים נגישים".

ABBY NARY. מחיר חולצה 150 שקלים, מחיר מכנסיים 150 שקלים // יח"צ

המותג החדש ייחשף בפופ-אפ בדיזנגוף סנטר, יום חמישי 24/8/23 בין השעות 10:00-22:00, יום שישי 25/8/23 בין השעות 10:00-15:00. 

יואב מאיר הוא כתב האופנה של "ישראל היום". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר