פריט הלבוש השקוף המושלם: המשפיענית החרדית כבשה אותנו בלוק מהמם

ליבי נחימובסקי עושה את זה נכון בשמלה שחורה ומלאה בסטייל וטוויסט מעניין בחלק התחתון • גל רובין בשמלת מיני כסופה שלא מתאימה לאווירה ואשלי בקשי עשתה טעות שלא כדאי לחזור עליה • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

השקת "סקס והעיר הגדולה". צילום: אור גפן

הצהריים (חמישי) נערכה ההשקה החגיגית של "פשוט ככה", סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" שמשודרת בלעדית ב-HOT באירוע נוצץ בשיתוף בית האופנה ״משכית״ בסינמטק תל אביב.

משפיענית הרשת החרדית, ליבי נחמיבוסקי, הגיעה באחד הלוקים היפים שראינו לאחרונה באירועי השקה. ליבי לבשה שמלה שחורה של משכית, עם קשירה קדמית ושסע מלפנים והתאימה סנדלים שקופים שהקפיצו את הלוק לאווירה קיצית.

ליבי נחמיבוסקי // צילום: רפי דלויה

חלק ניכר מאורחות האירוע לבשו בגדים של משכית. בית האופנה המקומי וסדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה". הולכים יד ביד מאז עלייתה המחודשת לאוויר. בעונה הראשונה לבשה שרה ג’סיקה פרקר את הבגד הראשי בעונה אשר עוצב על ידי משכית וזכה לשבחים מהתקשורת הבינלאומית המובילה ביותר. מעצבת משכית שרון טל אף הייתה אורחת אישית של שרה ג’סיקה פרקר במסיבת פתיחת העונה בניו יורק.

בעונה הזאת יופיעו מספר פריטים של בית משכית על שרה ג’סיקה פרקר ושאר הכוכבות והפעם בצורה מפתיעה מהליין הנגיש של בית האופנה – M BY MASKIT.

פליטת הריאליטי "אהבה חדשה", נויה אריאלי, לבשה שמלה של משכית בצבע ברונזה עם הדפס עדין בצבע שחור. השמלה בעלת מפתח עמוק בחלק העליון והיא ארוכה עד הרצפה, אלמנט שיוצר תחושה רכה ונעימה ומתאים בדיוק לקיץ החם.

נויה אריאלי // צילום: רפי דלויה

ג'ני צראווני לבשה שמלה מאותה הקולקציה של משכית, אך בגזרה שונה. החלק העליון גבוה ובעל מפתח סגור והשמלה נקשרת באמצע ויוצרת חלוקה נכונה של הגוף.

ג'ני צראווני // צילום: רפי דלויה

המגישה שלמור שטרוזמן לבשה חליפה לבנה וסופר נכונה של משכית שכוללת מכנסיים מחויטים ורפויים מהגוף וווסט תואם בצבע לבן. את הצבע היא שברה באמצעות בגד גוף שחור.

שלמור שטרוזמן // צילום: רפי דלויה

משפיענית הרשת אשלי בקשי לבשה שמלה לבנה עם הדפסי פייזלי בצבע חום. לצערנו, הבעיה הייתה בסנדלים המגושמים שיצרו דיסוננס עם השמלה והורידו את הלוק, שהיה יכול להיות יפה עם כפכפים שטוחים ומוזהבים. הכל בפרטים הקטנים.

אשלי בקשי // צילום: רפי דלויה

הדוגמנית שירז טל בחרה במכנסיים בשיא הסטייל. מכנסיים בגזרת בלון שנסגרות בחלק התחתון באמצעות קשירה. עם גופיה לבנה ופשוטה וסנדלים קלילים שחושפים את כף הרגל היא נראתה מעולה.

שירז טל // צילום: רפי דלויה

צמד יוצאות "חתונמי", ניצן שיק ומעיין רובין, הגיעו גם הן במשכית. שיק בחליפת מכנסיים מבד סאטן נשפך וחולצמה מכופתרת אותה קשרה באמצע הבטן על מנת להעניק קלילות ואווריריות מנוגדת לשרוול הארוך. רובין בשמלה שחורה נהדרת, אך פחות מתאימה לבוקר. למרות שמדובר בשמלת סטרפלס תפורה היטב, היא נראתה כבדה מאוד לאמצע היום. בשביל להקליל את הלוק, היה עדיף לוותר על נעלי העקב ולבחור בכפכפים שטוחים.

מעיין רובין וניצן שיק // צילום: רפי דלויה

אחרונה חביבה היא גל רובין, שנראתה מעט לא קשורה לאירוע. רובין בחרה בשמלת מיני כסופה ומנצנצת ונעלי עקב גבוהים במיוחד. מתאים יותר למסיבה בערב, ופחות להשקת צהריים. החוכמה היא תמיד לדעת לבחור את המראה הנכון לזמן הנכון.

גל רובין // צילום: רפי דלויה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר