סייל סוף העונה של זארה יצא אתמול בערב (רביעי) לדרך, ולמרות שהפעם ענקית האופנה הציעה מגוון רחב יחסית של פריטים בהנחה, בניגוד לסיילים קודמים, צרכנים רבים מצאו את עצמם מאוכזבים וכועסים.
• הסייל שכולם מחכים לו: מבצעי סוף השנה בזארה יוצאים לדרך
• חשפנו את הסוד: כך תוכלו להשיג את המשקפיים של "אמילי בפריז"
מדיניות המשלוחים של האתר עמדה עד כה על משלוח חינם בקנייה מעל 199 שקלים, אבל בתזמון מושלם לסייל, צרכנים שהזמינו פריטים בסייל כבר אתמול בערב, נדהמו לגלות שבסל הקניות מופיעה הודעה קטנה, שמציינת שהמשלוח חינם תקף רק לפריטים שאינם בהנחה. כלומר – צרכן שלא קנה פריטים במחיר מלא של יותר מ-199 שקלים, ייאלץ לשלם 30 שקלים עבור המשלוח, גם אם מדובר בקנייה של מאות שקלים. במילים אחרות, זארה "מענישה" את הלקוחות שקונים בסייל, ומחייבת אותם לשלם דמי משלוח.
יש לציין שהתנאי לא מוצג במקום בולט באתר או בדף הבית, ומי שלא בדק בקפידה את מדיניות המשלוחים של האתר, ומכיר את המדיניות הקודמת, גילה את העניין רק לאחר מילוי הסל.

ההודעה שמופיעה בסל הקניות, צילום מסך מאתר זארה
שיר, צרכנית זועמת שביצעה רכישה באתר כבר אתמול בערב, כשהמכירה נפתחה, מספרת בשיחה עם "ישראל היום" על האירוע: "אני חובבת ידועה של המותג, ואחרי הסייל המאכזב בבלאק פריידי כשכל הפריטים 'נעלמו' באורח פלא מהמלאי, ולא היה מגוון רחב של פריטים בהנחה, שמחתי לראות שהפריטים שהכנתי מראש נמצאים בהנחה.
"נדהמתי לגלות שלמרות שבחרתי מוצרים בסכום שהתקרב לאלף שקלים, הופיעה הודעה שאני לא זכאית למשלוח חינם, כי אני רוכשת פריטים בהנחה. זאת פשוט חזירות לשמה, הרי יש לחברה מדיניות משלוחים קבועה ומוכרת, אז דווקא בסייל, שבו אנשים יכולים להרשות לעצמם את המחירים הגבוהים של החברה, הם מחפשים איפה לגזור עוד קופון? חשבתי פעמיים לפני שביצעתי את ההזמנה, ואני יודעת שעם התנהלות כזאת, אני בזארה לא קונה יותר", סיכמה בתסכול.
אורן מתל אביב החליטה לבטל את ההזמנה בגלל עלות המשלוח: "רציתי להזמין שישה פריטים ממחלקת הילדים בסייל, ועלות המשלוח הפכה את הקנייה ללא כדאית. במקום לחסוך עשרה שקלים לפריט, זה יצא שעם עלות המשלוח ההנחה הצטמצמה לחצי. הופעתי מאד לגלות את השינוי במדיניות של המשלוחים דווקא בזמן הסייל, כשרציתי לחסוך כסף, והחלטתי לא לקנות,, היא מספרת.
יוסי, לקוח נוסף שתכנן לבצע הזמנה בסייל, סיפר לנו: "תכננתי לקנות שני ז'קטים די יקרים במבצעים, ודאגתי להוריד את האפליקציה מראש כדי שיישארו לי פריטים במלאי. כשנכנסתי לסל הקניות ראיתי את ההודעה על התשלום, והחלטתי לוותר על הקנייה. הכסף שלי שווה פחות כי אני קונה בהנחה, בסייל שהם יזמו? זאת חוצפה של ממש".
מלי, שרוכשת קבוע באפליקציה, מספרת: "ביצעתי קנייה של יותר מאלף שקלים, ורק אחרי התשלום קלטתי שהם חייבו אותי על המשלוח. לא מספיק שהמחירים ממש לא קרובים לסיילים שיש לרשת בחו"ל, אנחנו עוד צריכים לשלם משלוח? זה מרתיח".
כמו שכבר סיפרנו לכם אתמול, סייל סוף העונה של רשת האופנה הספרדית יצא לדרך אתמול, עם 30% הנחה, והתחיל באפליקציה בשעה 22 ובאתר בשעה 23. המבצע בחנויות החל היום בבוקר, ובקניונים מדווחים על עומסים רבים בחנויות.
צרכנים רבים מחכים לסייל זה ומחכים לשעת "ההזנקה" באתר, שכן במבצעים קודמים אזלו פריטים מהמלאי תוך כדי ההזמנה.
נציין כי הרשת הוסיפה הרעת תנאים שהתחילה ב-20 באוקטובר. הרשת החלה אז לגבות 30 שקלים על החזרת פריטים באמצעות שליח, של מוצרים שנרכשו באתר או באפליקציה, כאשר ההחזרה בסניפים נותרה בחינם. נציין כי אם מדובר בהחזרה של פריט פגום או שגוי, החברה לא דורשת תשלום על השליח.
פנינו לחברת זארה לבקשת תגובה, ובחברה סירבו להגיב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו