דנית גרינברג הצטלמה אתמול (שלישי) לראשונה לקמפיין הלבשה תחתונה. עלות הקמפיין שלה למותג ההלבשה התחתונה והפיג'מות Sloggi מוערך בלא פחות מ-850 אלף שקלים.
עבור גרינברג, שנת 2022 גדושה בהתרחשויות. החל מחתונה עם איש העסקים ברק חקמט, תאונת הדרכים שעברה לא מזמן, הטייטל החדש שאימצה לעצמה "דנית החזאית", ירח דבש מפנק בתאילנד, ועכשיו לראשונה כאמור היא אוחזת בקמפיין נחשק למותג הלבשה תחתונה.
צילום: אור גפן
שאלנו אותה האם היא תצטלם גם בהיריון ואחרי הלידה, והיא השיבה כי "אין טיימינג, זה עניין של איך כל אחת מרגישה עם הגוף שלה".
כמובן שדיברנו עם גרינברג גם על הדעה הנחרצת שלה נגד הדוגמנית העולמית בלה חדיד, לאחר שיצאה נגדה באינסטגרם שלה השבוע בעקבות הבחירה של חברת סברובסקי העולמית בה כפרזנטורית. "אני לא יודעת למה היא נתפסה אלינו כל-כך. יש גבול, גם אם היא חלק מהעם הפלשתיני. היא לא יודעת מה קורה כאן באמת, אדמתנו עולה באש בימים אלה, והיא פשוט לא מפסיקה".
