מותגי האופנה בעולם ובארץ בפרט השכילו בשנים האחרונות להבין שלא מספיק לתלות דגל גאווה מחוץ לחנות ולקחו את הרעיון צעד אחד קדימה.
אחרי שהשיקו את ניקס, המלון הגאה הראשון בתל-אביב ואפילו אגם בוחבוט התגייסה למשימת השוויון והקליטה שיר במיוחד, חברות האופנה הציעו מוצרים ועיצובים מיוחדים לקראת אירועי הגאווה שמתקיימים בכל העולם בחודשים יוני-יולי. גם אם מדובר בעיקר בשיקולים מסחריים ואולי חנופה לחלק גדול מקהל היעד שמקפיד על סטייל מוקפד כל השנה, אנחנו לגמרי בעד.
Pride Pack // צילום: יח"צ
את הקולקציה הגדולה והמושקת ביותר תוכלו למצוא ב-adidas שמשיקה את קולקציית ה- Pride Pack ומציעה נעליים, ביגוד, תיקים ואביזרים שעוצבו ברוח הגאווה. מכל הפריטים בולטים נעלי הסניקרס DEERUPT ב-649 שקלים וגופיית נשים ב-129.90 שקלים.
עדן שמואלי, מנהל השיווק של adidas ישראל מספר, "יש ביקוש למוצרים האלה לקראת חודש הגאווה. בשנתיים האחרונות ניתן לראות שהביקוש עלה, מה שגרם לנו להגדיל את מגוון המוצרים בהתאמה".
הביקוש הוא רק של אנשים מהקהילה או שזה חוצה קהלים?
"קולקציית הגאווה הינה קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת. מלבד אנשי הקהילה, גם אספני הסניקרס התחילו לאסוף אותם, מה שיצר עלייה כללית בהייפ הכללי סביב הקולקציה".
עד כמה המהלך הזה נעשה מתוך חשיבות הנושא לעומת שיקולים מסחריים?
״בכנות, מדובר במהדורה מוגבלת בהיקפים קטנים, כך שהפן המסחרי אינו משחק תפקיד. החברה רואה חשיבות עליונה במתן מקום לשונות בין בני אדם ומעודדות את האמירה בחיבור מוצרי ייחודי. במטה החברה הגלובלי יש מחלקה שלמה המוקדשת לקידום נושאי הגאווה״.
את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי אדידס בדיזינגוף סנטר ובקניון גינדי תל אביב
מחירים: 89.90-649.90
אדידס לשבוע הגאווה // צילום: יח"צ
בין הראשונים לזהות את החשיבות והמשמעות לקידום שוויון היו המנהלים במותג הוותיק ליוויס, שקידמו את הנושא כבר ב-1953. גם השנה, לקראת ציון שבוע הגאווה, משיקים ב- LEVI'S קולקציית גאווה מצומצמת.
בישראל יוצעו שלושה דגמי יוניסקס של חולצות טי, על שתיים מהן מופיעות צמד המילים I AM. הרעיון הוא שכל אחד ואחת ישלימו כפי שהם רוצים את המשפט בניסיון לחזק את האינדיבידואל בכל מקום בו יהיו. על חולצה אחרת מופיע הלוגו LEVI'S עם צבעי הקשת בשילוב המילה 'PROUD' והדגם הנוסף - חולצת לוגו LEVI'S האייקונית שמוצגת על רקע צבעי דגל הגאווה והיא היפה ביותר, שגם בלי טקטסט פרטני מעלה מיד את האסוציאציה של דגל הגאווה. רווחי קולקציית PRIDE יועברו כתרומה עבור Harvey Milk Foundation ו- Stonewall Community Foundation.
מחירי החולצות: 179 שקלים
ליוויס בקולקציית גאווה // צילום: יח"צ
בדיזל מספרים שערכי המותג שלהם מתבססים על שווין, ערבות הדדית והזכות להגדרה עצמית, וככאלו, חיבור לאירוע הגאווה מתבקש. במותג האיטלקי הסתפקו בחולצת טי שירט הנושאת את הלוגו האייקוני של המותג צבוע בצבעי דגל הגאווה ואתו הסלוגן For successful living in Tel Aviv
החולצה מגיעה בצבעים בסיסיים של שחור ולבן.
מחיר חולצה: 240 שקלים
החולצה מגיעה בצבעים בסיסיים // צילום: יח"צ
אחת מהיוזמות המרגשות ביותר לקראת אירועי הגאווה מגיעה דווקא מכיוונם של מותג בגדי הילדים "פלמינגו". במותג הבינו שחינוך לשיוויון מתחיל בילדות, וגם אם לובשי הפריטים לא ממש מבינים עד הסוף את כוונת המשורר, הכוונה היא חיובית בהחלט. ב"פלמינגו" משיקים את פרויקט הכובעים הגאים ובו כובעים לילדים וכובעים למבוגרים.
את הכובעים ניתן להשיג בפלמינגו – בזל 38 ת"א וקניון גבעתיים וגם באתר www.flamingokids.co.il
חינוך לשיוויון מתחיל בילדות // צילום: יח"צ
בגזרת מוצרי הטיפוח, מותג הטיפוח הניו-יורקי קיל'ס המשווק מוצרים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, יוצא בפעילות חגיגית בינלאומית העוסקת בחיבור המותג לערים ולקהילות בהן הוא פועל, בהן גם תל-אביב. קיל'ס יוצאים עם קמפיין: KIEHL'S LOVES TEL-AVIV
במסגרת הפעילות ישיק מותג הטיפוח מהדורה מוגבלת של מוצרי הטיפוח המובילים באריזה מאוירת עם סמלים המאפיינים את העיר תל אביב כמו: חוף הים, שדרות רוטשילד, עזריאלי, יפו העתיקה ועוד.
ניתן למצוא בחנויות הרשת 129-199 שקלים
סמלים המאפיינים את העיר תל אביב // צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו