קמפיין לאישה ש"לא שווה הטרדה"

דיזל מביאה את קמפיין האנטי-שיימינג לישראל • כוכבים כמו שני קליין ומגי אזרזר יציגו את תגובות השנאה שקיבלו ברשת • חדשות האופנה

שני קליין, "לא שווה הטרדה", בקמפיין נגד בריונות של "דיזל" // צילום: יח"צ

דין מרישנקוב הוא "רוסי מסריח", מאיה ורטהיימר היא "טייקון", מגי אזרזר "חולת תשומת לב", שני קליין "לא שווה הטרדה וטום באום הוא "נשי" – אלו הן רק חלק מהתגובות הנוראיות שהדמויות המפורסמות האלו מקבלות ברשת, וכעת הם יוצאים איתן לאור.

דיזל ישראל החליטה להמשיך את הקמפיין העולמי כנגד בריונות ברשת, בכיכובה של ניקי מינאז, והעניקה לו ביטוי ישראלי.

הקמפיין המקומי, שנעשה בשיתוף עם עמותת ״אחים גדולים״, נועד להעלות את המודעות לתופעת השימיינג והאלימות המילולית ברשתות החברתיות, שנוגעת לאחד מכל שלושה ילדים. 

דין מרישנקוב, "רוסי מסריח" // צילום: יח"צ

לדברי דיזל ישראל, מטרת הקמפיין היא להציף את הרשת בתגובות נוראיות ולשים מראה לכל אותם ״שונאים״ שידם כל כך קלה על המקלדת. 

במסגרת הקמפיין המקומי התבקשו 50 מובילי דעת קהל הפעילים מאוד ברשתות החברתיות, לחשוב על התגובה הקשה ביותר שקיבלו ברשת ופגעה בהם באופן אישי - התגובות הנבחרות הודפסו על חולצה.

המשפיענים, שכוללים גם את ירדן הראל, נטלי דדון, מאיה ורטהיימר ועוד רבים אחרים, יעלו את התמונה כשהם לובשים את החולצה עם הכיתוב המעליב, ויחלקו את חוויות השיימינג שלהם.

את הקולקציה המלאה עם מסרי השנאה, ניתן להשיג ברשת חנויות דיזל ברחבי הארץ. טווח מחירים: 2,400-320 שקלים.

מירן מנקס, "פרצוף פיצה" // צילום: יח"צ

טומי הילפיגר מאחד כוחות עם זנדאיה

השחקנית זנדאיה תככב בקמפיין המולטי-מדיה העולמי של טומי הילפיגר, עם הקולקציה המשותפת של השניים שנקראת Tommy X Zendaya. 

הקולקציה תושק באביב 2019, כחלק מאסטרטגיית "קידום נשים בעסקים" של הילפיגר, ורצונו לשתף פעולה עם אייקונים המאמינים בערכי המותג.

קולקציית הקפסולה, בשיתוף השחקנית והזמרת בת ה-22, מציגה סגנון נועז וייחודי, שתואם את הסטייל האקלקטי של הכוכבת העולה.

הילפיגר, שהתרשם מאוד מהיכולות של זנדאיה, טען כי היא מעוררת השראה בדור הבא.

"זנדאיה הפכה לאייקון גלובאלי ומשתמשת באופנה כאמצעי לביטוי עצמי", מסר המעצב האמריקני.

טומי הילפיגר וזנדאיה // צילום: יח"צ

טסה לשנות ה-70

מעצבת האופנה חגית טסה, השיקה היום (רביעי) את קולקציית סתיו-חורף 2018-19 , המשלבת בין הבוהו-שיק החדש לבין סגנון הקאנטרי והמערב הפרוע.

בין הפריטים בקולקציה ניתן לראות: טופים מבדים רכים ונופלים, סטים של חולצה וחצאית בדפוסים תואמים ומכנסיים בגזרה גבוהה ורגל רחבה – בהשראת עולמות הבוהו-שיק והסטייל של שנות ה-70. 

השראה נוספת בקולקציה מגיעה מזמרות קאנטרי אמריקניות, ומקבלת ביטוי בוולאנים על שרוולי שמלות וחולצות ועל חצאיות מיני מתנפנפות. 

את נגיעות "המערב הפרוע" אפשר למצוא בקולקציה על מכנסיים מבדים דמויי זמש, במראה משויף ומחוספס, לצד חולצות כותנה עם קשירה בצווארון, ז'קט טוויד סמי-מחויט עם קצוות פרומים ועוד.

טסה מסרה ל"ישראל היום": "העונה הלכתי על שילוב של שנות ה-70 עם המערב הפרוע והבוהו-שיק. ניתן לראות מכנסיים בגזרות סן טרופה, ניטים בחולצות וג'ינסים בגזרה מתרחבת למטה. השנה הכנסתי את הטרנדים העונתיים של מנומרים ומשובצים, בנגיעות קטנות, כך שיהיה ניתן ללבוש את הפריטים שנה הבאה אם הטרנד יחלוף. לערב, יש הרבה סריגי אוברסייז, אוברולים שחורים וחליפות של חצאית וז'קט על טהרת השחור, משבצות ובורדו, ושמלות עם נגיעת קטיפה מנצנצת".

גם העונה ממשיכה טסה לעצב טקסטיל ייחודי לבית האופנה שלה. את הבדים שהיא יוצרת היא משלבת עם בדי השוק המקומי, כשאלה עוברים טיפול בטכניקות ידניות מסורתיות ומתקדמות כמו צביעות ווש ידניות, פאצ'ים מכותנה ברקמה עדינה, פרימות וקרעים, תיפורי קווילט, רקמות ועוד. 

טווח מחירים: חולצות: 529-249 שקלים, שמלות: 529-439 שקלים, ג'ינסים: 599-529 שקלים.

לירון ויצמן לחגית טסה // צילום: עדי אורני

אלמביקה בלוק צעיר

המעצבת הגר אלמביק, חשפה היום (רביעי) את קולקציית החורף החדשה של מותג "אלמביקה". האירוע נערך מול נוף עוצר נשימה, בקומה 60 של מגדלי עזריאלי, בשרונה תל אביב. על המסלול צעדו דוגמניות שהציגו פריטים של בית האופנה שהחליט להצעיר את סגנונו. כחלק מהשינוי, אלמביק שיתפה לאחרונה מעצבים צעירים, כמו לימור דיאנה חסון, בעיצוב קולקציות המותג שלה. 

הגר אלמביק אמרה בסיום האירוע המרגש ל"ישראל היום״: "זה משמח אותי לעבוד עם צעירים. תמיד חושבים שהמעצב מעצב בדמותו, אבל אני נשארת תמיד ברוח צעירה. אני לא רואה הבדל בין צעירות למבוגרות. גזרת האוברסייז לא מיועדת רק למבוגרות ולמלאות אלא לקשת רחבה של גילים״.

העונה אלמביק מציעה קו מנומר, צבעי הסוואה והדפסים פרחוניים, עם פריטים צבעוניים בגווני אדום וירוק. בנוסף, העונה המותג יוצא בשיתוף פעולה עם מותג הנעליים United nude, שימכר גם בסניפים של "אלמביקה".

תצוגת האופנה של אלמביקה לקולקציית חורף 2018-19 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר