חתונה ממבט ראשון, פרומו. צילום: קשת 12

מזל טוב כפול: שני משתתפי "חתונמי" הפכו לאבות בפעם הראשונה

יוגב אלקיים מהעונה השנייה קיבל את בנו ועומרי קראוס את בתו • "אושר ופלא עולם, אין מילים לתאר את החוויה"

[object Object]

בתוך החושך והאובדן, אור גדול: בסוף השבוע האחרון, הפכו שני משתתפים לשעבר ב"חתונה ממבט ראשון" להורים: יוגב אלקיים מהעונה השנייה ועומרי קראוס מהעונה הרביעית  - האחד לבן בכור והשני לבת בכורה.

"מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך, זה בדיוק אתה", כתב אלקיים הנרגש אתמול (שבת) בפוסט ששיתף עם 30 אלף עוקביו באינטגרם מתחת לתמונה שלו נושא את הסלקל עם הרך הנולד לצד אשתו דנית.

"בתקופה המורכבת הזו להביא קצת אור לעולם שלנו אחרי תקופה מורכבת. זו התכלית שלנו פה, המשכיות - אז שלום לך אלקיים ג'וניור" כתב, כשהוא מבקש לסיום לחלוק שבחים גם למחלקת היולדות. "תודה למחלקת היולדות בבית החולים וולפסון, אתם הבחירה המושלמת. וכמובן תודה לך, גיבורה גדולה שלי" חתם את הפוסט במסר של אהבה לאשתו. "כמה אני אוהב אותך על הדרך המעוררת השראה שלך".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yogev Elkayam‎‏ (@‏‎yogevelkayam‎‏)‎‏

"רגע מרגש ויוצא דופן", כתבה דנית בסטורי ששיתפה על רקע תמונה ממסדרונות בית החולים. "אני רוצה להודות לבעלי היקר על כל התמיכה והאהבה. יחד אנחנו יוצאים למסע חדש ומופלא כהורים אני לאיכולה לחכות לראות מה העתיד מביא לנו. תודה לך שאתה שלי" כתבה דנית לאלקיים, אותו פגשה כשהייתה המלהקת בעונה בה לקח חלק ב"חתונמי" בה שודך כזכור לבת אל לוי.

גם עומרי קראוס, משתתף העונה הרביעית של "חתונמי" ששודך בתוכנית למעיין רובין, עדכן הבוקר (ראשון) את 16 אלף עוקביו באינסטגרם כי הוא ואשתו דריה הפכו בשישי האחרון להורים לאחר לידת בתם הבכורה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dr. Omri Krauss, DMD‎‏ (@‏‎omrikrauss‎‏)‎‏

"מקבץ של אושר ופלא עולם. אין לי מילים לתאר את החוויה הזו. דריה שלי, את פשוט מושלמת", כתב מתחת לתמונה שליוותה את הפוסט הנרגש בה הוא נראה נושק לדריה המערסלת את בתם על מיטת בית החולים לאחר הלידה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו