דרמה בארמון המלוכה: "החיים שלה ייראו שונה מאוד"

כללי המונרכיה הנוקשים הקשורים לסדר הירושה עלולים לפגוע קשות בנסיכה שארלוט • זה מה שיקרה כאשר אביה ויליאם יהפוך למלך

קייט מידלטון והבת שארלוט. צילום: ללא

אבא שלה ויליאם צפוי להפוך למלך, כך גם אחיה הבכור ג'ורג', אך הנסיכה שארלוט עלולה לספוג מהלומה קשה לסטטוס שלה ואף לאבד את התואר המלכותי שלה, וזאת בשל כללי המונרכיה הנוקשים הקשורים לסדר הירושה.

לדברי פרשנים של בית המלוכה, זה עשוי לקרות כאמור כאשר אביה, הנסיך ויליאם, יהפוך למלך. למרות שהיא עשויה לאבד את התואר שנולדה איתו, הנסיכה בת התשע עשויה לקבל תואר אחר כאשר ויליאם יעלה לכס המלוכה.

"עתידה של שארלוט ישתנה בצורה דרמטית רק כאשר אביה יהפוך לסב בתור מלך", הסבירו. "כאשר זה יקרה, החיים של שארלוט כפי שהיא מכירה אותם ייראו שונה מאוד. למעשה, יש סיכוי טוב שהיא תאבד את תאריה כאשר אביה יהיה על כס המלוכה. עד שוויליאם יהיה מלך אנגליה, בנו הבכור ג'ורג' יהיה נסיך ויילס".

"תישאר ללא תואר". קייט, לואי ושארלוט, צילום: GettyImages

הדבר יהפוך הלכה למעשה את הנסיכה הצעירה ל"שארלוט ללא כלום", אמרו והוסיפו כי כאשר הנסיך ג'ורג' יהפוך לנסיך ויילס, שארלוט לא תוכל לשאת את התואר נסיכת ויילס.

"זכותה להיות נסיכת ויילס תיעלם כאשר אחיה יקבל את התואר הרשמי נסיך ויילס, מכיוון שנסיכה יכולה לשאת את התואר רק אם היא נשואה לנסיך או בת של נסיך", הוסיפו והסבירו את חוקי ירושת התארים במונרכיה. "כאחות של ג'ורג', שארלוט לא עונה על אף אחד מהקריטריונים האלה".

שארלוט ואבא, הנסיך ויליאם / צילום: GettyImages

באשר לתואר אפשרי עבור שארלוט, התואר "נסיכה מלכותית" הוזכר, והיא עשויה להיות ידועה בתור "הנסיכה אן הבאה" (הנסיכה אן היא בתה של המלכה אליזבת' המנוחה ואחותו של צ'ארלס. ע"ח) "הנסיכה המלכותית" הוא תואר מיוחד שניתן לבת הבכורה של המלך המכהן", הסבירו, "וזהו תואר שמוחזק כרגע על ידי הנסיכה אן. שארלוט תוכל לשאת תואר זה רק בהתקיים שני תנאים - כאשר הנסיך ויליאם יהיה מלך וכאשר הנסיכה אן לא תהיה בחיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר