לגימה מהחיים: תינוק נולד בחניון של מבשלת בירה

אירוע מרגש ובלתי צפוי התרחש בחניון של מבשלת בירה פופולרית בארה"ב, כאשר זוג הורים שהיה בדרכו לבית החולים נאלץ לעצור ולהביא את תינוקם לעולם שם • הזוג בחר לתינוק שם אמצעי בהשראת המבשלה

לידה לא שגרתית. צילום: GettyImages

אירוע מרגש ובלתי צפוי התרחש בחניון של מבשלת בירה פופולרית במישיגן, ארה"ב, כאשר זוג הורים שהיה בדרכו לבית החולים נאלץ לעצור ולהביא את תינוקם לעולם במקום הבלתי שגרתי.

אהרון וקייל בייקר היו בדרכם לבית החולים בעיר קלמזו כאשר הצירים של קייל התגברו במהירות. השניים הבינו שלא יספיקו להגיע ליעדם, והחליטו לעצור בחניון של מבשלת הבירה "וואן וול", המקום האהוב עליהם.

"הגענו לגשר על כביש 94 וקרעתי את מכנסיי הקצרים בצד אחד", סיפרה קייל לאתר החדשות האמריקני MLive.com. ״הרגשתי מיד את הראש. התחלתי להתכווץ ואמרתי לאהרון 'מה קורה?'. הוא הסתכל למטה ואמר 'רואים ראש, רואים ראש'".

תינוק נולד מחוץ למבשלת בירה, צילום: GettyImages

אהרון מיהר לצאת מהרכב ולסייע לאשתו. לאחר דחיפה אחת בלבד, הוא כבר אחז בידיו את בנו הטרי. התינוק, שנקרא פורסט וולס בייקר, נולד בריא ושלם. צוותי חירום הגיעו למקום תוך דקה והעבירו את המשפחה לבית החולים.

הלידה המפתיעה הייתה שונה מהניסיון הקודם של בני הזוג. שתי בנותיהם, לוגן בת ה-3 וקווינלי בת השנתיים, נולדו שבוע אחרי התאריך המשוער ובלידות שנקבעו בתאריך מתואם עם בית החולים. "זו הייתה הלידה הטבעית הראשונה שלנו", סיפרה קייל. "לא ידעתי איך להגיב לשאלות של אהרון כשהצירים התגברו".

האירוע המרגש התרחש בשעת השיא של המבשלה, בערך ב-18:30, אך למרבה המזל לא משך תשומת לב רבה מדי. "זה היה עמוס, בדיוק בזמן ארוחת הערב", אמרה קייל. "אבל אף אחד לא יצא החוצה. זה היה יכול להיות מופע מעניין".

הזוג בחר את השם האמצעי "וולס" בהשראת שם המבשלה, ומצפה לחזור בקרוב כדי לחגוג את השקת הבירה החדשה ולהיזכר באירוע המרגש שהפך את הקשר שלהם למקום למיוחד עוד יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר