"היא שמרה את הגופה בבית במשך חודשיים"

ליסה מארי פרסלי לא הצליחה להתמודד עם אובדן בנה ובמשך שבועות ארוכים החזיקה בו בביתה • "התרגלתי כל כך אליו, לטפל בו ולשמור אותו שם", כתבה מארי פרסלי בספר חדש שיוצא לאור לאחר מותה

בנג'מין קיאו, ליסה מארי פרסלי, פריסילה פרסלי וריילי קיאו (ארכיון). צילום: AFP

ליסה מארי פרסלי, בתו של כוכב המוזיקה אלביס פרסלי, הייתה כה שבורת לב מאובדן בנה בנג'מין קיו, עד כי שמרה את גופתו בביתה במשך חודשיים לאחר מותו - ואף הזמינה אמן קעקועים לראותו כדי שתוכל לקבל קעקוע תואם.

זהו רק אחד מהגילויים המדהימים בספר הזיכרונות החדש של פרסלי, "מכאן אל הלא נודע הגדול", אשר הושלם על ידי בתה השחקנית ריילי קיו לאחר מותה של ליסה מארי בגיל 54 בינואר 2023.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Riley Keough‎‏ (@‏‎rileykeough‎‏)‎‏

בספר, ליסה מארי חושפת כי נאלצה לאלץ את עצמה "להילחם" כדי להישאר בחיים עבור ילדיה הנותרים, ריילי והתאומות הארפר ופינלי לוקווד, כעת בנות 16. זו אולי אחת הסיבות כי התקשתה לקבור את בנה, בנג'מין, באופן מיידי, כאשר סיבה נוספת, לפי הספר, היא חוסר היכולת להחליט אם לקבור אותו בהוואי או בגרייסלנד, האחוזה בממפיס שבה מת ונקבר אלביס.

"בבית שלי יש חדר שינה נפרד ושמרתי את בן בן שם במשך חודשיים. אין חוק במדינת קליפורניה המחייב לקבור מישהו באופן מיידי," כתבה ליסה מארי. החדר נשמר בטמפרטורה של 12.8 מעלות צלזיוס כדי לשמר את גופתו. "התרגלתי כל כך אליו, לטפל בו ולשמור אותו שם". 

נקבר בגרייסלנד. אלביס פרסלי, צילום: אי.פי

ריילי וליסה מארי החליטו לכבד את בנג'מין על ידי קעקועים התואמים את שלו - הוא קעקע את שם אחותו על עצם הבריח שלו ואת שם אמו על ידו.

ריילי קיבלה את שם אחיה מקועקע על עצם הבריח שלה, ואמן קעקועים הוזמן לבית כדי שליסה מארי תוכל להוסיף את שמו לידה. כאשר אמן הקעקועים שאל אם יש להם תמונות כלשהן של הקעקועים של בנג'מין כדי שיוכל להתאים את הגופן והמיקום, ליסה מארי ענתה, "לא, אבל אני יכולה להראות לך". 

ריילי כותבת: "ליסה מארי פרסלי זה עתה ביקשה מהאיש המסכן הזה להסתכל על גופת בנה המת, שבמקרה הייתה ממש לידנו. היו לי חיים מטורפים במיוחד, אבל הרגע הזה נמצא בחמשת הרגעים המטורפים ביותר". 

"נאבקה להישאר בחיים". מארי פרסלי, צילום: AFP/GettyImages

גם ליסה מארי ידעה שזה מוזר. "אני חושבת שזה אולי היה מפחיד כל אדם אחר, אבל לא אותי," היא כותבת.

זמן קצר לאחר היום בו עשו את הקעקועים ריילי נזכרת כי כולם הרגישו שהגיע העת לקבור את בנג'מין. "אפילו אימא שלי אמרה שהיא יכלה להרגיש אותו מדבר אליה, אומר לה 'זה מטורף, אימא, מה את עושה?!'"

המשפחה ערכה הלוויה לבנג'מין במאליבו. הסופר דיפאק צ'ופרה הוביל את הטקס וריילי אמרה שאמה נאלצה לשמור את עיניה עצומות לאורך כל הדרך, כיוון שהיא "נאבקה להישאר בחיים". בנג'מין נקבר בגרייסלנד, לצד אלביס; ליסה מארי תיקבר שם מאוחר יותר גם כן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר