"המשפחה מתרחבת": עברי לידר ובן זוגו מצפים לילד שני

הזמר והיוצר הודיע כי הוא ובן זוגו יונתן מצפים לילד שני, שיצטרף לאח הבכור אלבי • "זוהי נקודת אור גדולה ומשמעותית עבורנו", כתב בעמוד האינסטגרם שלו • עוד שיתף כי הפונדקאית היא חברתם הטובה של בני הזוג: "אנחנו מעריצים אותך על העוצמות, על נדיבות הלב ועל חברות האמת"

עברי לידר, בן הזוג יונתן והבן אלבי . צילום: עמוד האינסטגרם של עברי לידר

עברי לידר ובן זוגו יונתן מצ'ניק בדרך להיות הורים לשני ילדים, כך על פי פוסט שפרסם הבוקר (שישי) הזמר והיוצר בחשבון האינסטגרם שלו. מתחת לפוסט, שכלל תמונה של עברי, יונתן והבן הבכור אלבי הוא סיפר על ההיריון ועל הפונדקאית, חברתם הטובה של בני הזוג, שחר מייזנר. 

"שמחים לספר שהמשפחה שלנו מתרחבת ושיש לנו תינוק בדרך, אח לאלבי. על רקע השנה האחרונה והחדשה אלו ימים מלאים ברגשות מעורבים ומטבע הדברים, זוהי נקודת אור גדולה ומשמעותית עבורנו", כתב לידר.

"הפעם ההריון מתקיים בישראל", כתב והודה לבג"ץ על הפסיקה המאפשרת לזוגות חד-מיניים לבצע הליך פונדקאות בארץ. "זה מרגש להיות קרובים כל כך לפונדקאית שהיא גם חברתנו הטובה שחר מייזנר ובעלה התומך והאהוב תומר. שחר, אנחנו מעריצים אותך על העוצמות, על נדיבות הלב ועל חברות האמת, ומאושרים שבחרת בנו להיות הפונדקאית שלנו ולשאת את העובר שלנו לתקופת ההריון".

לבסוף כתב: "תודה על המתנה הכי גדולה שיש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר