כוכבת "האח הגדול" זועמת: "אני לא משרתת פרזיטים"

בר כהן, שנישאה לאליאב טעטי אותו הכירה בתוכנית הריאליטי, מרבה לשתף על חייהם המשותפים בבית, אך יש דבר אחד שיכול להוציא אותה מהכלים • "גם בתור ילדה היה לי קשה עם זה"

בר כהן ואליאב טאטי מתחתנים. צילום: שי בוזגלו

רגע לפני החג, כמו רבים בארץ ולמרות המצב המתוח והקשה, בר כהן מצאה את עצמה בסידורים וניקיונות והחליטה לשתף את 302 אלף העוקבים שלה היום (שלישי) בדעה שלה לגבי חלוקת התפקידים בין גברים לנשים בכל הקשור לתחזוקת הבית ותפעולו וכמה לעיתים היא לא הוגנת.

על רקע ערימת כביסה לא קטנה, בר שיתפה בשיעור לחיים מצד סבתה וכתבה: "סבתא שלי לימדה אותי ואין אישה חכמה ממנה: 'גם לבעלך וגם לילדים תתני להם לעשות כשהם רוצים ואומרים שהם יודעים. מקסימום אחרי זה תעברי על זה את. על כלים, על קיפול, על סמרטוט, אבל תתני, וזה מדויק"', כתבה והסבירה: "לי לא נתנו להרים כוס בבית, ובמזל אני לא פרזיטית היום כמו שהייתי אצל אימא ולא היה לי קל בהתחלה כשגרתי לבד", התוודתה.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך המשיכה והסבירה למה היא כועסת כשהיא משתפת את חלוקת התפקידים בבית בינה לבין אליאב, ובעוד היא מדגישה שהדברים שלה לרוב נכתבים ונאמרים בבדיחות הדעת, עדיין יש בתגובות שהיא מקבלת משהו מקומם כשאלו מגיעות מנשים נשואות שכותבות לה לשחרר מהציפייה מאליאב לעבוד גם בבית כיוון שהוא עובד בחוץ.

"הרבה פעמים שאני מעלה את הצחוקים שלנו של הכלים יש נשים נשואות שכותבות לי 'יאללה עזבי אותו הוא עובד", שיתפה בר ואז כתבה בכעס: "רגע, סליחה אני לא? עכשיו זה דקה וחצי בשבילי לעשות, אבל סורי אני גדלתי בבית שאישה גם עובדת וגם עובדת בבית וגבר לא, עובד רק בחוץ. גם בתור ילדה היה לי קשה עם זה. זו לא העייפות זו היד. תן יד! לא אכפת לי איך ובמה, לך גם יש מטלות בית כנ״ל לילדים", הוסיפה וביקשה לבסוף להבהיר חד משמעית: "אני לא איזו פמיניסטית ממש לא, אבל הבית לא רק שלי ואני לא משרתת פרזיטים".

צילום מסך אינסטגרם

בסיומו של הסטורי, בר שיתפה בתגובה שקיבלה מגולשת שהצדיקה את דבריה והוסיפה: "אנחנו תמיד נעשה יותר. מה זה יותר? כפול 7, והאמת גם אין לי בעיה אם זה ואני אוהבת את הסדר שלי. בואו לא נתייפייף", המשיכה וכתבה.

"גבר ואישה זה לא אותו דבר בבית, אבל הוא כן יעשה את המטלה שתיים שהחלטנו שהיא שלו גם אם אחליט לעבור אחריו זה כבר שלי. לפעמים ההרגשה הזו של 'הביחד' שווה הכל . ברור לי גם שזה עניין של דור ואם ככה רגילים בבית קשה לשנות, אבל לי בתור ילדה היה מביא את הקריז שאבא שלי היה אוכל, קם ואני הייתי אומרת לו 'אבא אין לך משרתות", כתבה וסיכמה במסר של אהבה לאביה: "שרופה אני על אבא שלי וזה עד היום ככה אגב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר