בן של מלך: המחווה המרגשת של ליאם לאביו אייל גולן

ליאם גולן העלה פוסט מרגש בו הוא מודה לאביו על הבמה שחלק איתו בהופעות האחרונות • "אתה זה שמחנך אותי שאין קיצורי דרך, אני צריך לעבוד קשה"

ליאם גולן. צילום: אור גפן

בעולם המוזיקה הישראלי, שם משפחה יכול להיות נטל כבד או מקפצה לכוכבות. עבור ליאם גולן, בנם של הזמר אייל גולן והדוגמנית אילנית לוי, נראה שהוא בחר באפשרות השנייה - ובגדול.

בשבועות האחרונים ליאם זכה להזדמנות נדירה להופיע לצד אביו המפורסם על במות יוקרתיות באצטדיון בלומפילד ובתיאטרון קיסריה. הופעות אלו סימנו צעד משמעותי בקריירה המוזיקלית המתפתחת של ליאם, וחשפו אותו לקהל רחב יותר מאי פעם.

אייל גולן, צילום: משה שי

בעקבות ההופעות, ליאם שיתף פוסט נוגע ללב באינסטגרם, מלווה בתמונה שלו ושל אביו על הבמה. בפוסט, הוא הביע את הערכתו העמוקה לאביו: "אבא, מלך שלי, למרות שלכולם זה נראה מובן מאליו, אני יודע כמה שזה לא. אתה זה שמחנך אותי שאין קיצורי דרך, שאם אני רוצה להגשים כל חלום, אני צריך לעבוד קשה בשבילו אבל אתה נותן לי את הכלים הכי טובים שיש אז תודה לך אבא שנתת לי את הבמה בהופעות בקיסריה וירושלים ,שאתה מורה הדרך הכי טוב שאפשר לחלום עליו". 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Liam Golan‎‏ (@‏‎liam__golan‎‏)‎‏

אייל גולן הגיב כמובן והשיב לפוסט של בנו: "עשית אותי האבא הכי גאה שבעולם. הבמה שלי, תמיד שלך". 

בעוד שהופעות אלו מהוות פריצת דרך עבור ליאם, הן גם מזכירות לנו את האתגרים הייחודיים העומדים בפני ילדי סלבריטאים. ליאם נראה מודע היטב לציפיות הגבוהות ולעבודה הקשה הנדרשת כדי להצליח בזכות עצמו בתעשיית המוזיקה התחרותית. עם זאת, עם תמיכתו של אביו המנוסה והכישרון שכבר הפגין, נראה כי ליאם גולן נמצא על המסלול הנכון להפוך לכוכב בזכות עצמו בעולם המוזיקה הישראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר