לינור אברג'יל . צילום: ללא

לינור אברג'יל מתפוצצת מכעס: "הם נפלו על האימא הלא נכונה"

בתה של מיס עולם לשעבר נאלצה להתמודד עם בריונות בבית הספר • אם הילד שלי היה עושה דבר כזה, הייתי גומרת אותו"

[object Object]

"היה לנו יום ממש ממש קשוח אתמול", שיתפה לינור אברג'יל הבוקר (שלישי) את 167 אלף עוקביה באינסטגרם כשהיא מגוללת באוזניהם תקרית בריונות קשה שחוותה בתה אודל בת ה-12 מצד ילדה בכיתתה בחטיבה החדשה אליה עברה.

"אודלי שלי קיבלה איומים מילדה שהיא לא מכירה שנשלחה על ידי אחת מהבנות מהכיתה שהיא לא מסתדרת איתה. אותה הילדה אמרה לה שהיא תהפוך אותה להיות הזונה של נתניה ושהיא תגמור אותה, דברים מזעזעים", הוסיפה ושיתפה. "הילדה באה אליי כולה בצמרמורות, בוכה ובהיסטריה. אני פשוט לא מאמינה", אמרה והביעה תרעומת על החינוך שמקבלים אותם ילדים בריונים.

הגישה תלונה. אברג'יל, צילום: קוקו

"אני רוצה לדעת מי מגדל את הילדים האלה. אני מנסה לחשוב באיזו סיטואציה. אם הילד שלי היה עושה דבר כזה, הייתי גומרת אותו. אם הילדה שלי תאיים על מישהו. באיזה עולם אנחנו חיים".

"לא היו לי מילים", התוודתה על ההלם שהציף אותה. "צילמתי את זה מיד למען יראו ויראו כדי שגם ההורים של אותם הילדים וגם הילדים עצמם יבינו שאין לזה מקום. כמובן שעשיתי בלאגן בבית הספר ופניתי למנהלת ועשיתי המון המון רעש כמו שאני יודעת לעשות כי פראיירית אני לא", הבהירה חד משמעית כי לא תיתן לאף אחד לפגוע בילדיה.

צילום מסך אינסטגרם

"מי שמתעסק עם הילדים שלי זה העקב אכילס שלי, אני לא יכולה לתפקד. אם יש משהו שגומר אותי ואני הופכת להיות אריה נמר, זה שם. כל כך כאב לי על הילדה. יש לי ילדה צדיקה. באמת. מי שמכיר את אודלי שלי, זה משהו שהוא לא רגיל. כאב לי כל כך לראות אותה בסיטואציה הלא נורמלית הזו", אמרה ובסיום ביקשה להעביר מסר להורים: "אני מחזקת את כל ההורים שהילדים שלהם עוברים דברים דומים - תעשו הרבה רעש. אל תפחדו לעמוד מול זה. תראו לילדים שלכם שאתם פה בשבילם. כל מקרה קשה שהילדים קודם כל יבואו אליכם שיבינו שאתם תהפכו את העולם בשבילם. שיהיו לנו בשורות טובות, אמן".

בסופו של הסטורי, אברג'יל שיתפה כי לא הסתפקה רק בטיפול מול גורמי החינוך בבית הספר, והגישה גם תלונה למטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת  האמון על מוקד 105 המספק מענה מקצועי בנוגע לפגיעות, אלימות ופשיעה נגד ילדים ונוער במרחב המקוון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו