מאור בוזגלו: "בהרבה מצבים אני הורס לגברים"

מירן, מאור וארבעת הילדים נבחרו להוביל את קמפיין החג החדש של מותג הניקיון טאץ' • על הסט הילדים גילו לנו את כל הסודות של המשפחה

מאור ומירן בוזגלו לטאצ' / צילום: משה בן שמחון

את מירן ומאור בוזגלו וארבעת ילדיהם אנחנו רגילים לראות על גבי מסך הטלוויזיה כשהם מככבים בתוכנית הדוקו - ריאליטי המשפחתית. כעת הם רושמים הישג נוסף ולראשונה הם יופיעו בהרכב מלא בפרסומת החדשה למותג הניקיון והטיפוח לבית המוביל-  טאצ׳.

מירן בוזגלו, הפרזנטורית של מותג הניקיון טאצ׳ ומי שהחליפה בתפקיד את אילנית לוי, פינתה הפעם מקום על הסט גם לבעלה מאור ולארבעת ילדיהם, ריי, מיילי והתאומים ליאו ושיין בני השבע.

משפחת בוזגלו על סט הצילומים,

בוזגלו, המשתפת באופן קבוע את מאות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות בטיפים לניקיון ובישול, הסתמנה כבחירה טבעית לתפקיד הפרזנטורית של המותג.

על סט הצילומים, בווילה יוקרתית במרכז הארץ, סיפרה מירן על ההתחזקות המשפחתית בדת ועל כך שכל בני המשפחה עוזרים בניקיונות הבית לקראת החגים. ״היא חולת ניקיון, היא אחראית על הבית״, אמר מאור.

מירן, מאור והילדים / צילום: אור גפן

ומה מאור עושה בבית?

מירן: "רגע, אני צריכה להיזכר. הוא שוטף את החצר, מקרצף נדיר וגם זורק את הפח ומרים את הבגדים שלו מהרצפה".

מאור: "בהרבה מצבים אני הורס לגברים". 

איך זה לשלב את הילדים בפרסומת?

מאור: "הם גדלים בבית מאוד מצולם, אז יש להם ניסיון. אבל בהפקה כזאת של המון אנשים שהם לא מכירים והכל מתוסרט, אז צריך הכנה".

מירן: "עשיתי להם הכנה, שיקשיבו לצוות". 

לצד זאת, ועל אף שיחגגו את ראש השנה ביחד עם המשפחה, הם לא יכלו להסתיר גם את הכאב שמלווה אותם בשגרה, כמו את כולנו.

"יש הרבה משפחות שלא יעשו את החג עם היקרים שלהם. ויש לנו חטופים בשבי. במהלך היום שלי אני יכולה לצחוק ושנייה אחרי זה מאור יכול למצוא אותי בוכה על הספה", מספרת מירן.

"זו מציאות כואבת. זו סיטואציה לא פשוטה, אבל גם בתקופות הכי קשות צריך למצוא פינה של אמונה ואופטימיות. לא צריך לומר להיות מאוחדים, צריך באמת ליישם את זה. בלי קלישאות. תשאירו את הפוליטיקה בצד, זה עבר כל גבול אפשרי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר