"הילד שלי ושל אייל יזכה לראות הורים מפרגנים": רוסלנה רודינה במסר לדניאל גרינברג?

זוגתו לשעבר של אייל גולן השיבה לברכת יום ההולדת שקיבלה ממנו • כזכור, גולן נמצא בסכסוך מתוקשר ברשתות החברתיות עם האקסית השנייה, דניאל גרינברג

רוסלנה רודינה. צילום: שי פרנקו

רוסלנה רודינה, דוגמנית ואשת עסקים, חגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-36. לכבוד המאורע, קיבלה רודינה ברכה מפתיעה ומרגשת מאייל גולן, אביו של בנה יאן. הברכה הלבבית הגיעה כמובן על רקע הסכסוך המתוקשר בין גולן לבין הגרושה השנייה דניאל גרינברג סביב המטפלת מאיה זיו.

בברכתו הדגיש גולן את הערכתו לרודינה כאם: "מזל טוב לרוס האלופה, האימא הכי מדהימה שיש ליאן הנסיך שלנו. לראות את החינוך והערכים שיש לו זה ההוכחה הכי טובה לכך". גולן אף הוסיף שבחים על הצלחתה העסקית ואיחל לה אושר בזוגיותה הנוכחית. 

בסיום הברכה, שנשמעת קצת כמו עקיצה לגרינברג, גולן הודה לרודינה על כך שהצליחה לשמור על הקשר ביניהם. "אני אנצל את הבמה להודות לך שהצלחת לשמור באמת על החברות הטובה שלנו מעל הכל בשביל יאן יון, שאת תמיד שם בשבילי, תומכת ומפרגנת כמו שרק את יודעת, מזל טוב".

צילום מסך אינסטגרם

רודינה, מצידה, נשאלה בחשבון האינסטגרם שלה מה דעתה על הברכה של גולן והיא השיבה כי "הילד שלנו תמיד יזכה לראות הורים שמפרגנים אחד לשנייה". מי שרוצה לקרוא בין השורות יכול להבין כי רודינה מצטיירת כהפך הגמור מגרינברג. 

לטובת מי שאינו זוכר סאגת פיטורי המטפלת של ילדיה של דניאל גרינברג מיאל ורון ופוטרה החלה לפני מספר ימים, אז דניאל גילתה דברים שלא מצאו חן בעיניה, מאיה פוטרה ועל הדרך גם קיבלה מכתב מעורך דין ונדרשה להסיר מהרשתות החברתיות שלה את כל התמונות המשותפות.

מאיה זיו על הבמה עם אייל גולן / אינסטגרם

אל הסאגה הצטרפו גם אחותה של דניאל קארין והגרוש ואביהם של מיאל ורון, גולן, כשגולן ממשיך להעסיק את מאיה כמטפלת כשהילדים אצלו ואף הקדיש לה שיר בהופעה בה ציין כמה הם אוהבים אותה. בסוף השבוע האחרון גרינברג טסה לבלות את הזמן עם בן הזוג החדש, ריצ'רד אורלינסקי, בעוד גולן נשאר עם הילדים והמטפלת בבית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר