דניאל גרינברג עוקצת: "אב ילדיי לא רלוונטי לי לחיים - אני בזוגיות מדהימה"

כוכבת הרשת מחליטה להסביר מה עמד מאחורי פיטורי המטפלת של ילדיה וחושפת את הקשר החדש שלה • ברקע היא בחרה להשמיע את השיר "שמועות" של האקס, אייל גולן

דניאל גרינברג. צילום: חדשות 12

סאגת פיטורי מאיה זיו, מי שהייתה המטפלת של ילדיה של דניאל גרינברג מיאל ורון ופוטרה, ממשיכה לייצר כותרות במדורי הרכילות.

לטובת מי שאינו עוקב אחר הדרמה, להלן תקציר: לאחר חופשה מפנקת לפני כמה שבועות בסאן טרופז בה מאיה נראתה קרובה ומאושרת לצד דניאל והילדים, החבורה המאושרת שבה לארץ ואז החלו הצרות. דניאל גילתה דברים שלא מצאו חן בעיניה, מאיה פוטרה ועל הדרך גם קיבלה מכתב מעורך דינה של דניאל ונדרשה להסיר מהרשתות החברתיות שלה את כל התמונות המשותפות.

אל הסאגה הצטרפו גם אחותה של דניאל קארין והגרוש ואביהם של מיאל ורון, אייל גולן, כשגולן ממשיך להעסיק את מאיה כמטפלת כשהילדים אצלו ואף הקדיש לה השבוע שיר בהופעה בה ציין כמה הם אוהבים אותה, וקארין ודניאל נמצאות בסוג של נתק חצי מוכחש אך מאשרות שהן בתקופה קצת פחות טובה מבחינת הקשר האישי.

אתמול (רביעי) לאחר שדניאל עקצה את קארין כשבזמן נסיעה באוטו עם ילדיה ביקשה מהם "להישאר תמיד אחים טובים ומאוחדים שמגנים אחד על השנייה כי הם אחים לכל החיים" ועדכנה את מאות אלפי עוקביה כי האינבוקס שלה קורס בהודעות המבקשות את ההתייחסות שלה לכל הדרמה וכי "מגיע להם לדעת את האמת", הבוקר (חמישי) החליטה לשתף בצד שלה, ופתחה את המצלמה למונולוג ארוך.

"לא קיבלתי את הדיווחים לגבי הילדים שלי שהייתי צריכה לקבל, דיווחים חשובים שקשורים לביטחון שלהם", חשפה דניאל מיד בפתיח לסטורי את הסיבה לפיטוריה של מאיה.

צילום מסך אינסטגרם

"זה קרה כשהייתי בטיסת עבודה. הילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד או להדליק אותי. לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב שאני כאימא צריכה לדבר איתם ולבדוק אם הם בטראומה. היה עצוב לגלות את זה אחרי שבוע כשחזרתי ולגלות את זה מילד בן שלוש (הכוונה לבנה רון. ע"ח). זה לא נעים. זה לא כיף לדעת שמסתירים ממך משהו שהוא באמת חשוב לגבי הילדים שלך", אמרה והדגישה כמה זה פגע בה. "זה פגע בסמכות שלי כאימא שיודעת לקחת את ההחלטות אם צריך לדבר או לנרמל את הדבר הזה. פשוט הוציאו אותי מהתמונה".

קארין גרינברג, אחותה של דניאל, עם מאיה זיו / צילום מסך אינסטגרם

בהמשך המשיכה ואמרה כי היא בטוחה שגם העוקבות שלה היו רוצות שישתפו אותן במידה וקורה משהו לילד. "אנחנו המורות דרך שלהם. זה המקום שלי כאימא להעביר את הדברים האלה לילדים שלי. לא משנה מה. אימא צריכה לדעת על מקרים כאלה.

"אז כן זו הייתה הסיבה. עכשיו תגידו למה לשלוח מכתב מעורך דין ולהוריד את התמונות?", ביקשה להסביר מדוע לא הסתפקה רק בפיטורים. "אז לי זה הרגיש שמשהו שם התבלבל. משהו לוקח את תשומת הלב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים באינסטגרם בסטורי, לטובת העלאת עוקבים. לכן בחרתי שכשהילדים שלי לא איתי לפחות הם בידיים שאני יכולה לדעת שאין התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם ולהיות אלף עיניים עליהם. זו הייתה הבחירה שלי", אמרה לסיכום.  "אני חושבת שהסברתי בצורה הכי מפורטת".

"לא אהרוס לעצמי"

בהמשך, לאור מבול התגובות שקיבלה והסרטון ששיתפה מאיה באינסטגרם שלה בו תיעדה את עצמה מאזינה לשיר "שמועות" של אייל, דניאל שבה ועדכנה את העוקבים שלה בהתפתחות ובחרה להכריז שוב על הזוגיות החדשה והמאושרת שלה עם איש העסקים ריצ'ארד אורלינסקי אותו גם תייגה מחזיק ומנשק את רון, כשהיא עוקצת את אייל גולן על הדרך ומכנה אותו "אבי ילדיה".

צילום מסך אינסטגרם

"קיבלתי הודעות על האבא של הילדים שלי, על אחותי, על הבייביסיטר. בין לבין קיבלתי גם ריקושטים על מה את מקנאה כי הוא העלה אותה על הבמה אז פיטרת אותה, אז לא יפות שלי", אמרה, "זה הזמן והבמה להגיד לכם שאני כבר ממש לא מתעסקת כבר ב'אב ילדיי' מה שנקרא. הוא פחות רלוונטי לי בחיים", הבהירה.

"אני נמצאת בזוגיות מדהימה, זוגיות מיוחדת, זוגיות אמיתית שמעצימה אותי וגורמת לי לנחת ולשקט ובאמת לגדול ולצמוח ולבנות את עצמי. אין מבורך מזה. הדבר האחרון שאתעסק בו זה להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר