הנסיך המורד מכה שוב: הארי מצית מחדש את הסכסוך של "קייט נגד מייגן"

שבוע לפני שיחגוג 40 הפצעים המשפחתיים של משפחת המלוכה עולים שוב • "חלק מהאופן שבו אחי וגיסתי פעלו, ובמיוחד הדרך שבה התנהגו, גרמו לדברים להתדרדר מהר מאוד"

הארי ומייגן בקולומביה. צילום: AFP

רגע לפני שהוא נכנס לעשור החמישי בחייו בשבוע הבא עם חגיגות יום הולדתו ה-40, נראה כי הנסיך הבריטי הארי מסרב עדיין להתבגר ולהתבגר, וממשיך לחפור בפצעים המשפחתיים של משפחת המלוכה שעיקרם כמובן הסכסוך המתמשך שלו עם אחיו הבכור והמלך לעתיד ויליאם וגיסתו הנסיכה קייט מידלטון.

בקטעים מחודשים שפורסמו מתוך ראיון שערך הארי עם העיתונאי טום ברדברי לרשת ITV הבריטית בשנה שעברה, הנסיך מסאסקס בן ה-39 פתח מחדש את תיבת פנדורה של המתח בין זוגות המלוכה, המוכר לציבור כ"ארבעת המופלאים". הארי מודה בראיון שחלם שארבעת בני הזוג, הוא, מייגן, ויליאם וקייט יעבדו יחד וישקמו את מערכת היחסים המשפחתית אבל בפועל, כך האשים, "זה הפך מהר מאוד ל'קייט נגד מייגן".

לא התקבלה בזרועות פתוחות. הנסיך הארי ומייגן מרקל ביום חתונתם ב-2018, צילום: EFP

לדברי הארי, התקשורת הבריטית לא חיכתה יותר מדי לפני שיצרה את הנרטיב של "מייגן נגד קייט", אך בדיוק כפי שעשה לא פעם בעבר, הוא דאג להעביר ביקורת ישירה כלפי אחיו וגיסתו והאשים את התנהגותם הקרה של ויליאם וקייט בקרע המעמיק. "מייגן לא הרגישה רצויה", אמר בראיון. "חלק מהאופן שבו אחי וגיסתי פעלו, ובמיוחד הדרך שבה התנהגו, גרמו לדברים להתדרדר מהר מאוד", אמר. כשברדברי שאל אותו למה הוא מתכוון, השיב הארי בקצרה אך באופן שלא הותיר מקום לספק באשר למידת הטינה שהוא עדיין חש: "שחקנית אמריקנית, גרושה, מוצא מעורב. יש כל כך הרבה גורמים שהובילו למה שקרה".

הארי הוסיף ואמר שחשב שהעבודה המשותפת תחזק את הקשר בינו לבין ויליאם, אבל המציאות כמו תמיד בבית המלוכה הייתה קצת יותר מסובכת. והאם יש סיכוי לקאמבק של "ארבעת המופלאים"? כנראה שלא, כפי שאמר הארי: "זה פשוט לא קרה."

חגיגות יום הולדתו ה-40 של הארי צפויות להיות שונות מאוד מאלו של יום הולדתו ה-30 בתקופה בה עוד היה בקשר טוב עם ויליאם שארגן לו "מסיבת עניבה שחורה" עם שלושים מחבריו הטובים ביותר שהרימו כוסית עם ארגזי שמפניה מיקב הייגרוב שנשלחו על ידי אביהם המלך צ'ארלס.

כבר לא יחגגו ביחד. ארכיון, צילום: איי.אף.פי.

ביום ראשון הקרוב הארי יחגוג בצורה שמשקפת היטב את חייו החדשים בקליפורניה מאז עבר לשם עם מייגן בשנת 2020: מסיבה פרטית בביתו במונטסיטו לצד חברים קרובים ובני משפחה, ואחריה, כך לפי הדיווחים, טיול  ל"גברים בלבד" עם חבריו הקרובים בהרי קליפורניה.

השבוע, ימים לפני יום הולדתו, חשף הארי כי הוא מחשיב את שני ילדיו ארצ'י (5) וליליבת (3)  כ"מתנה הטובה בחייו". "המתנה הכי טובה שקיבלתי אי פעם היא ללא ספק הילדים שלי. אני נהנה לראות אותם גדלים כל יום, ואני אוהב להיות אבא שלהם", כתב במייל ששלח לאתר פיפל הידוע בקשר הקרוב שלו לדוכסים מסאסקס, שהוסיף ודיווח כי הארי מתמקד כעת ב"ליהנות מהחיים עם משפחתו לאחר שנים של התבוננות פנימית". בסוף החודש, הארי מתכנן גם לצאת לנסיעת סולו עמוסה לניו יורק כדי "לקדם מספר יוזמות פילנתרופיות וחסויות שלו", כך לפי הצוות שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר