סולן הלהקה המצליחה חושף: "בגדתי באשתי ונולדה לי תינוקת"

דייב גרוהל, חבר להקת נירוונה לשעבר וסולן הפו פייטרס הודה כי לא היה נאמן לאשתו ויש לו ילדה • "אני מתכנן להיות הורה אוהב ותומך עבורה. אני אוהב את אשתי ואת ילדיי, ואני עושה כל שביכולתי להחזיר את אמונם ולזכות בסליחתם"

דייב גרוהל, הפו פייטרס. צילום: EPA

אמש (שלישי) סולן להקת הפו פייטרס וחבר להקת נירוונה לשעבר, דייב גרוהל, הטיל פצצה לא צפויה, כששיתף באינסטגרם את חוסר הנאמנות שלו לאשתו מזה 23 שנים והודה: "בגדתי ויש לי תינוקת מחוץ לנישואים".

"לאחרונה הפכתי לאב לתינוקת חדשה, שנולדה מחוץ לנישואיי," כתב  גרוהל (55) בפוסט הקצר ששיתף אמש (שלישי) עם מעל למיליון עוקביו באינסטגרם. "אני מתכנן להיות הורה אוהב ותומך עבורה. אני אוהב את אשתי ואת ילדיי, ואני עושה כל שביכולתי להחזיר את אמונם ולזכות בסליחתם," המשיך. "אנו מודים לכם על ההתחשבות בכל הילדים המעורבים, בעוד אנו מתקדמים יחד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dave Grohl (@davestruestories)

גרוהל נשוי לדוגמנית לשעבר והמפיקה ג'ורדין בלום (48) מאז 2003 ולזוג שלוש בנות: ויולט, בת 18, הארפר, בת 15 ואופליה, בת 10.

למרות שהמתופף לשעבר של נירוונה לא מדבר לעיתים קרובות על אשתו בראיונות, בשנת 2009 הוא שוחח עם מגזין טיים על חשיבות משפחתו ואמר: "פעם הייתי יוצא לסיבוב הופעות תשעה חודשים בשנה. עכשיו אני לא אוהב להיות רחוק מהילדים שלי יותר מ-12 ימים. "זה שינה את כל מה שאני עושה. כשיש לך ילדים, אתה רואה את החיים דרך עיניים אחרות. אתה מרגיש אהבה עמוקה יותר ואולי נעשה קצת יותר חומל. זה בלתי נמנע שזה ייכנס לתוך הכתיבה שלך".

דייב גרוהל, צילום: Gettyimages

בשנת 2023, בלום שלרוב נמנעת מחשיפה ציבורית הצטרפה לגרוהל ולשלוש בנותיהם בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023 שם המשפחה הפוטוגנית כולה הצטלמה יחד על השטיח האדום. בלום וגרוהל נצפו לאחרונה יחד גם בטורניר הטניס בווימבלדון שבלונדון ביולי 2024. זו אינה הפעם הראשונה בה גרוהל מפגין חוסר נאמנות כלפי בת זוגו.

גרוהל היה נשוי בעבר לצלמת ג'ניפר לי יאנגבלוד משנת 1993 ועד גירושיהם בשנת 1997, תוצר בגידה וחוסר נאמנות מצידו. לפי הדיווחים, עם חשיפת דבר הבגידה של אביה אמש, בתם הבכורה של הזוג ויולט השביתה את חשבון האינסטגרם שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר