מג'נגל בין ילדים: אסי עזר החליף חיתול לאריאל – אלכס יצאה מהבית ונכנסה למעלית

לא קל להיות הורה לשני ילדים קטנים • מגיש הטלוויזיה חושף דרמה קטנה שהתרחשה כשנשאר עם שני הילדים לבד • "תפסתי אותה רגע לפני שהמעלית נסגרה"

אלברט אסקולה ואסי עזר. צילום: אינסטגרם

לא פשוט להיות אב עסוק לשני זאטוטים, אך בסוף השבוע אסי עזר פינה זמן בין החתלה לגרעפס, ופתח את תיבת האינבוקס שלו באינסטגרם לסשן שאלות ותשובות עם מיליון עוקביו.

"תשאלו מה בא לכם", נתן אסי (45) את האור הירוק לעוקביו ואלה כמובן עטו על ההזדמנות ואתגרו אותו בשאלות על חיי המשפחה ועל ההתמודדות שלו עם החרדות שלו עליהן דיבר לא פעם בפתיחות בעבר ואף מעביר סדנה להתמודדות איתן יחד עם אחותו מיכל.

"למה הפסקת עם נוגדי הדיכאון ואיך אתה מרגיש בתקופה המטורללת הזאת?", ביקשו עוקביו לדעת.

"הפסקתי כי אחרי טיפול פסיכולוגי ארוך ואחרי שחקרתי את נושא החרדה מכל כיוון וצברתי המון כלים להתמודדות, הרגשתי בשל לנסות. בליווי הפסיכולוגית שלי ירדתי בהדרגה ואני מרגיש מאז ממש טוב כאילו אני עדיין על כדורים. בכל פעם שמגיע משבר אני כבר יודע איך להתמודד איתו, ואם יום אחד ארגיש שוב התדרדרות אחזור לכדורים".

בהמשך נשאל אסי האם חש בושה או מבוכה בתקופה בה לקח כדורים נגד חרדה, וענה ישירות ובכנות: "בהחלט. בהתחלה הסתרתי את זה מכולם. חשבתי שאם אני לוקח כדורים אני כנראה משוגע עם כל הסטיגמות שנלוות לזה, אבל אחרי שהם עשו לי כל כך טוב ועזרו לי כל כך התחלתי ממש להתגאות בזה. מי שצריך להתבייש הוא מי שמסרב לעזור לעצמו".

אסי עזר, אלברט אסקולה והילדים / אינסטגרם 

כשנשאל האם עכשיו כשהוא ואלברט (אלברט אסקולה בעלו. ע"ח)  הפכו להורים לשניים עם לידת בנם אריאל באפריל שנתיים וחצי לאחר לידת בתם הבכורה אלכס הוא לא חש שהתרחק מעט מאלכס, אסי השיב בבדיחות: "התרחקות מאלכס? היחידי שרואה אותי פחות זה בעלי. אלכס ואני בלתי נפרדים". למרות הצהרות האהבה והתא המשפחתי המתוק והאוהב שהקים, כשהעוקבים ביקשו לדעת האם יש בעתיד תכנון לילדים נוספים, אסי השיב בכנות שכרגע זה לא עומד על הפרק.

צילום מסך אינסטגרם

"השבוע הייתי עם שני הילדים לבד בבית", שיתף ברגע אמיתי מחיי היום יום הלא פשוטים של אב לפעוטות, "ובזמן שהחלפתי חיתול לאחד, השנייה פתחה את הדלת ויצאה לטייל מחוץ לבית. תפסתי אותה רגע לפני שהמעלית נסגרת והיא לחצה על קומת קרקע. מכאן התשובה לשאלתך- לא".

בסיומו של הסשן, אסי נשאל מה משאיר אותו להמשיך לחיות בארץ, אסי השיב במסר עם תקווה: "האמונה שבסוף הטוב ינצח ושאנשים טובים ינהלו את המדינה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר