מאיה ורטהיימר. צילום: גיל קרמר

מאיה ורטהיימר שלחה את אסיה לגן בשמלה צהובה: "אי אפשר להפסיק לבכות"

כוכבות רבות שלחו הבוקר את ילדיהן לבתי הספר ולגנים בתחושות מעורבות • לצד סטוריז נרגשים מהיום הראשון ללימודים, עלו חששות לעתידם של הילדים במדינה • "מסתכלת על הבן שלי משחק והלב כואב, מפחד, על העתיד של המקום הזה"

[object Object]

שנת הלימודים נפתחה הבוקר (ראשון), אבל במקום סטוריז של סלבס מקומיים שמשוויצים בילדים שלהם, קיבלנו ערבוב של שמחה, התרגשות ועצב גדול על חילוץ שש גופות החטופים מרצועת עזה.

מאיה ורטהיימר העלתה תמונה של בתה הבכורה אסיה, שהלכה ליומה הראשון בגן בשמלה צהובה. בסטורי אחר, התייחסה השחקנית והמשפיענית לחטופים: "זה מטריף אותי שהם היו בחיים. הם מחכים שנה שלמה להשתחרר מהשבי. הם יכלו להינצל, הם נרצחו באכזריות.

אסיה זמיר ורטהיימר,

אני חושבת על חוסר האונים של המשפחות הכאובות ואי אפשר להפסיק לבכות. כולם צריכים לצאת לרחובות, אי אפשר לתת לזה להמשיך. אם נשב עצובים בבית, לא יקרה כלום".

מאיה ורטהיימר,

עינב בובליל, אם לחמישה ילדים שהתחילו את השנה, התייחסה גם היא למצב. בובליל העלתה תמונה של החטופים שנרצחו וכתבה: "כמה שהבוקר הזה היה אמור להיות שמח ומרגש, הוא נהיה עצוב וקודר כל כך. הלב והנשמה משתתפים בצער המשפחות, שקיבלו היום את הבשורה הקשה מכל. ה' יקום דמם".

עינב בובליל,

בנוסף, שיתפה בובליל תמונה של שניים מילדיה וכתבה: "הילדים הקטנים והטהורים שלנו, עדיין מאוד התרגשו היום. השם ישמור אותם והלוואי ויגדלו לעולם טוב ובטוח יותר".

עינב בובליל,

השחקנית נעמי לבוב הגיעה לגן עם בנה הקטן והעלתה סטורי נוגע ללב: "רציתי להעלות סטורי של שנה חדשה וגן חדש, התרגשות. מסתכלת על הבן שלי משחק והלב כואב, מפחד, על העתיד של המקום הזה. איך לא הצלנו אותם, איך הם הופקרו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו