לקייט מידלטון ולנסיך ויליאם יש "תוכניות סודיות"

הנסיך והנסיכה חיים בווינדזור כבר כשנתיים, לאחר שעברו מלונדון בעקבות מותה של המלכה אליזבת • לפי מקורבים, בעקבות השנה המאתגרת שלהם בני הזוג מרגישים כי יש צורך בשינוי

קייט מידלטון והנסיך וויליאם. צילום: איי.פי.

הנסיך ויליאם וקייט מידלטון רוצים לערוך כמה שינויים גדולים באורח החיים שלהם. בני הזוג המלכותיים עברו לווינדזור לפני כשנתיים לבית שהוא - לפחות לפי הסטנדרטים של המשפחה המלכותית - די צנוע.

עם זאת, מקורות טוענים כי הם בוחנים דרכים לשדרג את סגנון חייהם. קוטג' אדלייד, הממוקם באחוזת וינדזור הום פארק, הוא נכס בן ארבעה חדרי שינה - קטן בהרבה מדירת הפאר הלונדונית הקודמת שלהם בארמון קנזינגטון.

בזמן המעבר דווח כי ויליאם וקייט רצו להבטיח יותר פרטיות לשלושת ילדיהם, ג'ורג' (11), שארלוט (9) ולואי (6), וכן להיות קרובים יותר למקום מנוחתה של המלכה אליזבת.

הילדים בגרו / צילום: רויטרס

הנכס בן ארבעת חדרי השינה אינו מספיק גדול עבור צוות העובדים שגר במקום, כך שהמשפחה נהנתה מהרבה פרטיות וזמן איכות משותף מאז המעבר לווינדזור, אבל לאחר השנה המאתגרת שלהם, בצל מחלת הסרטן של קייט, הם חשים כי יש צורך בחלל גדול יותר שיוכל לענות על הצרכים המשתנים של המשפחה. בנוסף, שלושת ילדיהם של ויליאם וקייט כבר בגרו והחלל קטן מדי לשלושה ילדים בוגרים. 

במארס קייט הודיעה בסרטון וידאו מרגש כי בעקבות ניתוח בטן גדול שעברה בדיקות גילו כי "יש נוכחות של תאים סרטניים" וכי הומלץ לה לעבור סדרת טיפולי כימותרפיה מונעת, שאותה החלה לאחרונה.

רוצים להשתדרג. קייט מידלטון והנסיך ויליאם, צילום: Getty Images

היא גם שיתפה כי היא תוותר על החיים הציבוריים לזמן-מה כדי להתמקד בהחלמתה, וביקשה פרטיות עבור משפחתה בזמן שהם מתמודדים יחד עם אתגר בריאותי זה. מקורות אמרו למגזין OK כי בשל בעיות הבריאות של קייט בני הזוג שוקלים בשקט דרכים לשפר את ביתם ואת סגנון חייהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר