דראה דה-מתאו. צילום: Getty Images

כוכבת "הסופרנוס": "בני הצעיר עורך את תמונות ה-Only Fans שלי"

השחקנית דראה דה מתאו השתתפה בפודקאסט חדש, בו סיפרה כי ילדיה עוזרים לה לערוך את התכנים בפלטפורמה השנויה במחלוקת • "אם הייתי עושה את זה בסרט זה היה בסדר"

[object Object]

כוכבת "הסופרנוס" דראה דה מתאו חשפה כי בנה בן ה-13 עוזר לה לערוך את תמונותיה בחשבון ה-Only Fans השנוי במחלוקת שלה.

הכוכבת בת ה-52, שסיפרה רק לפני מספר חודשים כי היא הצליחה למנוע מביתה מלעבור עיקול בזכות חשבון ה-"OnlyFans" אותו פתחה בחודש אוגוסט האחרון, השתתפה בפודקאסט של רוברט אילר וג'יימי-לין סיגלר, שם חשפה את השערורייה החדשה. 

דראה דה-מתאו ב"ילדי האנרכיה", צילום: באדיבות yes

בתחילה, התנצלה דה מתאו כי שני ילדיה נמצאים מחוץ לדלת. "הילדים שלי שם בחוץ. אני מצטערת חבר'ה. אני באמת מצטערת. אבל הם יודעים", סיפרה. "לפני שאת מתחילה, הבן שלך היה בחוץ ואמר שהוא עורך את תמונות ה-Only Fans שלך", אמר מנחה הפודקאסט רוברט אילר לדה מתאו.

"כן. הוא אומר לי: 'אז מה את רוצה שאני אעשה עם קו הביקיני כאן?'", אמרה השחקנית בידיעה שהנושא יעורר סערה. "את לא צריכה להתנצל בפניהם, אני לא חושב", ענה אילר בתגובה. "לא. אבל הם לא רואים נשים נוספות. אני עוברת איתם על זה לפני שאני מעלה", הסבירה דה מתאו וסיפרה על נשים נוספות שמופיעות יחד איתה בחשבון ה-Only Fans. "שאלתי אותם: 'אתם בסדר עם זה?' כי אם הייתי עושה את זה בסרט זה היה בסדר".

השחקנית דראה דה-מתאו, צילום: GabboT / flickr

למרות שקיבלה ביקורת רבה ברשת, דה מתאו סיפרה כי ילדיה עודדו אותה להצטרף לפלטפורמה, שבדרך כלל מזוהה עם תכנים מיניים. "הילדים שלי היו אלה שאמרו 'תעשי את זה'. היא (בתה אלבמה) תערוך גם את התמונות, כי הם רוצים דברים מסוימים שלא הצלחנו לעשות", אמרה.

"פעם היה לי הרבה כסף. ואז לא נתנו לעבוד שוב כשחקנית. אף פעם לא הייתי מסוג השחקנים שלוקחים עבודה רק כדי להישאר ברדאר. לקחתי עבודות כדי להאכיל את המשפחה שלי".

דראה גם סיפרה על האנשים ששופטים אותה על ההחלטה, והסבירה שהיא לא מתביישת לפרנס את משפחתה. "כשאנשים מעירים הערות מגעילות על כך שאני עושה את זה, התגובה שלי היא: 'אני מקווה שאתם אף פעם לא תהיו במצב שבו תצטרכו לדאוג למשפחה שלמה ולעוד הרבה אנשים שתלויים בי'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו