כוכבת "האח הגדול" מודה: "אם הילד שלי יביא הביתה גוי, לא אקבל אותו"

נופר מור נסעה לחופשה במדריד יחד עם בר כהן והמשפיען נדיר אליהו, שם השלושה ערכו סדרת שאלות-תשובות ברשת, שבמהלכה נשאלה כוכבת הריאליטי על הזוגיות העתידית של ילדיה • "השאלה הזו עושה לי ממש רע"

"יהיה לי מאוד קשה לקבל": נופר מור עונה לשאלה הקשה

כוכבות "האח הגדול" נופר מור ובר כהן נסעו לחופשה במדריד יחד עם המשפיען נדיר אליהו, וכחלק משיתוף התכנים שלהם ברשתות החברתיות החליט המשפיען לאתגר את הצמד הנשי שאיתו בסדרת שאלות העוסקת באימהות, לבקשת העוקבים ברשת. את התשובות שיתף אליהו אמש (ראשון) עם 185 אלף עוקביו באינסטגרם.

בין שאלות על משפחה, ילדים, "האח הגדול", רילוקיישן ואונלי פאנס, עלתה גם סוגיית היהדות בזוגיות העתידית של ילדיה. "אם אחד הילדים יביא הביתה גוי או גויה?", הקריא נדיר את השאלה שנכתבה לנופר. "לא אקבל אותו", השיבה נופר כמעט מבלי לחשוב. "מה זה לא מקבלת? מה את אומרת לו?", ביקש נדיר להבין את ההתנגדות הנחרצת של נופר. "קודם כל אני מנחילה לו המון ערכים על יהדות וכמה זה חשוב. הצביון, הדת, כמה זה כבר ככה קשה".

נופר מור, צילום: מאיר פרטוש

"את מבלבלת את המוח. את תקבלי את הילדים שלך אניוויי", נשמע ברקע קולה של בר כהן. "יהיה לי מאוד מאוד קשה לקבל", התעקשה נופר. "את לא תזרקי אותו מהבית", משיב לה נדיר כשנופר מאשרת: "מה פתאום" ומוסיפה: "זה עושה לי ממש רע השאלה הזו. תשאל אותה מהתחלה".

בשלב זה, הסטורי המשיך לסדרת שאלות נוספות והסוגיה נותרה בצד כשנופר אומרת לנדיר: "תשאל אותי גם שאלות נורמליות. רק דברים של שומו שמיים".

@nadir_eliyahou

בסרטון טיקטוק נוסף שנדיר חלק עם עוקביו יומיים לפני כן וזכה ליותר מ-93 אלף צפיות, הייתה זו הפעם בר כהן, שתועדה מנהלת שיחה במטוס עם שני גברים זרים וביקשה מהם לא לצאת עם גויים. "אתה לא הולך עם גויים, נכון?", שאלה את הגבר הראשון. "יש לך בן זוג, השבח לאל. אתה לא צריך את הגויים האלה", אמרה לו. "תיזהר. יהודי כשר בלבד, אתה גם שמעת?", פנתה לגבר השני. "יש מלא יהודים במצעד הגאווה במדריד, אני אמצא לך. מה זה 'מה רע בגויים'?", שאלה אותו והמשיכה: "די חיים שלי אל תכניס אותי לשיחות כאלה. לא רע בהם כלום. שיהיו בריאים, שיהיו מאושרים. אין בעיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר