אחיינו של אקי אבני נפצע בפיגוע בכרמיאל – וחיסל את המחבל: "מנע את המשך מסע ההרג"

השחקן חשף כי נתן, בנו של אחיו, נפצע בפיגוע הקטלני, שבו נרצח אלכסנדר יקימינסקי ז"ל: "הוא נדקר שלוש פעמים בחזה – וכבר יצא מטיפול נמרץ" • הוא הוסיף כי אחיינו "עטוף בחיבוק חם מהמשפחה ומעם ישראל כולו", וכתב: "תודה לכל מי שטיפל בו ולכל מבקשי שלומו, יש אנשים מדהימים בעם הזה"

זירת הפיגוע, אתמול. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יממה לאחר פיגוע הדקירה הקטלני בקניון "חוצות כרמיאל", שבו נרצח החייל אלכסנדר יקימינסקי ז"ל, השחקן ומגיש הטלוויזיה אקי אבני פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שבו חשף כי החייל השני שנפצע בפיגוע הוא אחיינו, נתן שמעון אבני.

בטקסט שכתב, ביקש אבני להודות לצוות הרפואי בבית החולים גליל בנהריה שאליו פונה בנו של אחיו, על הטיפול המסור בו, תוך שהוא מתאר את גבורתו המרשימה של נתן, שהצליח לחסל את המחבל – וגם שלח מסר לעם ישראל.

תיעוד של פיגוע הדקירה בכרמיאל, אתמול // צילום: מצלמת אבטחה

"בשם נתן שמעון אבני ובשם משפחת אבני, אנו מודים לצוותי הפרמדיקים של מגן דוד אדום. תודה לצוות טיפול נמרץ של בית החולים, תודה לצוות הטראומה והפסיכולוגיה, העובדים הסוציאליים והמשק של בית החולים. תודה על הצוותים של ר"ם 2 (היחידה הצבאית הרפואית הפרוסה בבתי חולים בארץ שאליה מסופחים חיילים שלא כשירים רפואית להמשיך את שירותם בצורה סדירה, י"ד), תודה לכל מי שהמתפלל עליו ולכל מבקשי שלומו", כתב השחקן בפתח הפוסט.

רגעי חרדה במשפחה. אקי אבני, צילום: אפרת אשל

בהמשך דבריו, עדכן אבני במצבו של נתן, שנפצע תחילה באורח בינוני-קשה ושכעת מצבו מוגדר בינוני, תוך שהוא מתאר את גבורתו בפיגוע, כשחתר למגע – וחיסל את המחבל שהפתיע אותו ואת חברו בדקירות סכין. "ברוך השם, נתן יצא מטיפול נמרץ, הוא עטוף בחיבוק משפחתי חם והכי חזק שיש בעולם מהמשפחה ומעם ישראל כולו", כתב. "נתן נדקר שלוש פעמים בחזה מידי המחבל בן העוולה בקניון בכרמיאל, התעשת, קם וחיסל את המחבל ביריות, ובכך מנע את המשך מסע ההרג. אנו מחבקים ושולחים בלב כואב את תנחומינו למשפחתו של חברו אלכסנדר יקימינסקי ז"ל, שנרצח בידי בן העוולה".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Aki Avni‎‏ (@‏‎aki_avni‎‏)‎‏

אבני העביר גם מסר חשוב מבחינתו לאזרחי ישראל. "יש כל כך הרבה אנשים מדהימים בעם הזה, כל כך הרבה נתינה ושותפות גורל, כל כך הרבה לב, כל כך הרבה עוצמות", כתב. "אנחנו בהזדמנות היסטורית ובמלחמה על המדינה אליה חזרנו אחרי אלפי שנים, ואותה הצלחנו להקים על נס במשך 76 שנים. המלחמה הזאת היא בפתחו של כל אחד מאיתנו, רק אנחנו יכולים לשמור עליה. אין אחד מלבדנו. זה הזמן להיות חזקים, והכי חשוב: להיות אחד בשביל השני".

השתתף בהכנת הידיעה: מישל מכול

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר