"דמעתי כשהוא אמר לי 'אני רוצה את אבא'": דניאל גרינברג נשברת

אשת העסקים וכוכבת הריאליטי שיתפה בשיחה שערכה עם בנה רון בשעת לילה מאוחרת, בה סיפר לה כי הוא מתגעגע לאביו - הזמר איל גולן • "היה לי ממש כואב בלב ופשוט התפרקתי יחד איתו"

"בלעתי רוק ודמעתי": דניאל גרינברג על הסיטואציה הלא פשוטה

חודש בדיוק אחרי שכותרות מדורי הרכילות דיווחו על הפרידה הזוגית של איל גולן ודניאל גרינברג, הדוגמנית ואשת העסקים סיפרה היום (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלה על שיחה שערכה עם בנה רון בשעת לילה מאוחרת, בה שיתף אותה כי הוא מתגעגע לאביו לאחר ששעות קודם לכן בילה עימו. גרינברג סיפרה על המורכבות שאיתה היא מתמודדת כעת, כמי שעדיין כאובה מהפרידה מגולן, אך נאלצת לשים את הרגשות בצד ולפרגן לאקס על מנת לשמח ולהרגיע את ילדיה.  

"אתן לא מבינות מה היה לי אתמול עם רון", אמרה גרינברג בפתח סדרת סטוריז שהעלתה מרכבה הפרטי. "אתמול רונצ'וק פשוט התפרק, והיה לי ממש כואב בלב ופשוט יצא לי להתפרק יחד איתו. ניסיתי להרדים אותו, ואז הוא התחיל לבכות ואמר לי 'אני לא שמח'. כשהילד שלי אומר לי דבר כזה, אז האינסטינקט הראשוני שלי הוא לדמוע ולכאוב. שאלתי אותו 'למה אתה לא שמח?', אז הוא ענה לי 'כי אני רוצה את אבא'".

דניאל גרינברג ואיל גולן בתקופה בה היו יחד, צילום: ניר פקין

בהמשך שיתפה בהחלטתה לשים בצד את הקושי הפרטי שלה ולעזור לבנה. "הדרך שלי תמיד לחזק ולהתחזק זה פשוט מאוד לפרגן לאיל. הם בדיוק חזרו מאיל, והיה להם מאוד כיף. כשהוא אמר לי 'אני לא שמח, אני רוצה את אבא' אז לרגע בלעתי רוק ודמעתי, אבל ישר הרמתי את הסיטואציה ואמרתי לו 'גם אבא רוצה אותך, אנחנו מאוד מאוד אוהבים את אבא. אולי נשים שיר של אבא?'. מהמקום של להרים לאבא, ואז ראיתי איך הוא מתרכך. נתתי לו להרגיש שאימא ביחד איתו ואוהבת מאוד את אבא".

מה המסקנה שאליה הגיעה והמסר שחשוב לה להעביר להורים במצבה? "מפה לשם, אחרי בכי, שמנו את השיר שרון אוהב ושרנו, ואז כיביתי את הטלוויזיה והלכתי לישון. מהדברים האלה אני לומדת שזה חלק מהתהליך, וגם אם אתם חווים איזושהי פרידה שהיא מאוד קשה ובפנים קשה לכם לפרגן לצד השני או קשה לכם להעצים אותו – תמיד תזכרו שהילדים שלכם לא אשמים בכלום. כשילד מרגיש שלא רק שאימא ואבא פרודים, אולי הם גם לא מתקשרים - אז הוא חווה את זה בצורה הרבה יותר קשה. אז כדי להקל, מאוד חשוב לתת את המקום לאבא או לאימא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר