"לקחנו את הילדה למיון": הדרמה הלילית של עינב בובליל

כוכבת הריאליטי שיתפה בתקרית שהתרחשה בביתה, כשבתה התינוקת נחבלה בראשה כתוצאה מכיסא שנפל עליה • מאוחר יותר מצבה החמיר, והיא התפנתה למיון בבית החולים

עינב בובליל. צילום: אור גפן

עינב בובליל עברה אמש (שני) לילה רווי דאגה ולחץ. הכל התחיל כששעות קודם לכן בתה ריף בת השנה ושבעה חודשים נחבלה בביתה מכיסא בר שנפל עליה ופצע את פניה. כשיורשת העצר החלה להקיא, דאגתה של האם האוהבת התגברה והיא החליטה להקשיב לעוקבות שלה ולפנות להתייעצות רפואית שהסתיימה בהמלצה להתפנות למיון. את כל השתלשלות האירועים הדרמטית תיעדה בובליל בחשבון האינסטגרם שלה.

"אהובתי הפילה על עצמה את כיסא הבר", כתבה בובליל על רקע סרטון קצר שבו הנציחה את פני בתה החבולות. "התעלפה כמעט, כפרה עליה. בנוסף כל שעה מקיאה. הלב שלי נשרף היום, הרבצתי לעצמי".

"הלב שלי נשרף היום, הרבצתי לעצמי". הסטורי של עינב בובליל // אינסטגרם

דקות לאחר פרסום הסרטון נשלחה לעינב הודעה מצד גולשת. "תבדקי שזה לא זעזוע מוח, השם ישמור", נכתב. על רקע צילום המסך של ההודעה שיתפה בובליל בכוונתה להתייעץ עם רופא בעניין. "זהו, עכשיו מיליון הודעות כאלה. אז באמת היא התחילה להקיא כמה שעות אחרי הנפילה של הכיסא עליה, לכן לא נלחצתי. אביגיל ויוסף (ילדיה הנוספים של בובליל; י"ד) מאתמול עם הקאות ושלשולים, אז שיערתי שהיא נדבקה. כמובן שאני לא רופאה, ועם כל ההודעות שלכן נלחצתי אז הזמנתי תור אונליין לרופא ילדים".

בהמשך הוסיפה בובליל: "רופא האונליין אמר לי לקחת אותה למרפאה", כתבה על רקע תמונה שלה ושל ריף הקטנה. זמן לא רב לאחר מכן עדכנה בהתפתחויות. "הרופא במוקד שלח אותנו למיון בית החולים". גם מהמיון המשיכה בובליל לעדכן את הגולשים: "אחרי בדיקת שני רופאים הם אומרים שכנראה זה וירוס שהיא אכן נדבקה מהאחים שלה, אבל בינתיים אנחנו פה להשגחה. הביאו לה תרופה נגד הקאות".

הסטורי של עינב בובליל // אינסטגרם

קרוב לשעת חצות הגיעה הבשורה המשמחת על שחרורה של ריף. "זהו, אנחנו הולכות הביתה ברוך השם", אמרה בובליל בתחושת הקלה. "תודה לקדוש ברוך הוא. הרגשה של אימא אף פעם לא טועה, אני ידעתי שהיא נדבקה בוירוס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר