"היא סיפרה לי על חרם מזעזע שהיא עוברת": המחווה המרגשת של מירן בוזגלו

כוכבת הריאליטי שיתפה כי לא יכלה להישאר אדישה לנערה שחוותה בריונות והתנכלות מצד חברותיה • "אני לא מספרת לכם כדי שתגידו לי 'כל הכבוד', אני עושה את הדברים האלה בשביל עצמי"

מירן בוזגלו במחווה מרגשת לנערה שעוברת חרם: "זה מרגש אותי" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מירן בוזגלו תחגוג היום (שני) את יום הולדתה ה-12 של בתה מיילי, באירוע משפחתי חגיגי. אמש, בשעת לילה מאוחרת ופחות מיממה לפני המסיבה המרגשת, ביקשה כוכבת הריאליטי לספר למאות אלפי עוקביה באינסטגרם על הזמנה חריגה ששלחה לנערה שעוברת חרם בבית הספר שבו היא לומדת ושאיתה היא שומרת על קשר חברי.

"אני רוצה לספר לכם סיפור", אמרה בוזגלו בפתח הסרטון שהעלתה. "כבר תקופה ארוכה שמתכתבת איתי ילדה בת 15. היא סיפרה לי על חרם נוראי ומזעזע שהיא עוברת, זה סיפור מאוד ידוע. הזמנו אותה לבת המצווה של מיילי, ואתם יודעים מה היא כתבה לי? 'זו פעם ראשונה שמזמינים אותי'".

"לפעמים לא שמים לב". בוזגלו (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

בהמשך, הסבירה בוזגלו את הסיבה לשיתוף השיחה. "אני לא מספרת לכם כדי שתגידו לי 'כל הכבוד', אתן מכירות אותי. אני עושה את הדברים האלה רק בשביל עצמי, כי כשאני עושה טוב למישהו אחר, זה ממלא אותי ברמות שאני לא יכולה להסביר, וכמובן שזה מראה לילדים שלי איך צריך להתנהג וכמה צריך לשים לב לסביבה שלנו, כי לפעמים במרוץ החיים אנחנו לא שמים לב".

רגע לפני שחתמה את דבריה, העבירה מסר לנחשפים אחר תכניה: "זה אחד הדברים הכי חשובים: תעשה טוב לנפש אחת – זה יעשה אותך לבן האדם הכי מאושר בעולם. עשית מצווה ענקית. צריך לשים לב גם לדברים האלה".

בוזגלו (ארכיון), צילום: ניר פקין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר