"חתמה על הסכם עם בעלה": התנאי שהציבה מלאניה טראמפ

דוגמנית העבר ורעייתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ גיבשה הסכם, לפיו אם הוא יזכה בבחירות לנשיאות היא לא תהיה מחויבת למלא את תפקידה כ"אישה הראשונה" כל הזמן • הסיבה המרכזית נעוצה בעובדה כי בנם עומד להתחיל את לימודיו באוניברסיטה

מלאניה טראמפ . צילום: EPA

בעוד שבעלה המועמד לנשיאות דונלד טראמפ עסוק בימים אלה בעיקר בהתנצחויות עם יריבו לנשיאות הנשיא המכהן ג'ו ביידן, אשתו מזה 19 שנים מלאניה טראמפ התייצבה מאחורי הקלעים וגיבשה הסכם משל עצמה שעיקרו עוסק בהיקף תפקידה בתור "האישה הראשונה".

"מלאניה חתמה על הסכם עם בעלה, המציין כי אם יזכה בבחירות לנשיאות היא לא תצטרך לתפקד כ'אישה הראשונה' במשרה מלאה 24/7", כך סיפר מקורב לנשיא לאתר פייג' סיקס. הסיבה המרכזית נעוצה בעובדה כי בנם המשותף והיחיד בארון בן ה-18 צפוי ככל הנראה להתחיל את לימודיו באוניברסיטת ניו יורק בסתיו הקרוב, ומלאניה מבקשת להיות קרובה לבנה.

מלאניה, דונלד ובארון טראמפ לפני מספר שנים, צילום: AP

"היא אם מאוד מעורבת", סיפר המקור והוסיף: "היא מתכננת לבלות חלק מכל חודש ואפילו מכל שבוע בניו יורק, אם בארון אכן ילמד בסופו של דבר בניו יורק. "כמובן שאם אביו ייבחר שוב לנשיאות, יצטרכו להתאים את העניין לתוכניות של בארון", אמר.

"בארון מעולם לא באמת היה לבדו לגמרי, ועם הלחץ הנוסף של היותו סטודנט טרי בקולג' ובנו של הנשיא בעיר שהיא דמוקרטית ברובה, מלאניה רוצה להיות קרובה אליו", הוסיף. "היא מודאגת מתשומת הלב המוגברת לה יזכה כבנו של הנשיא, בנוסף לנוכחות של סוכני השירות החשאי האמונים על אבטחתו".

דונלד ומלאניה טראמפ. חתמו על הסכם, צילום: אי.אף.פי

"היא אימא מגוננת מאוד והיא הייתה גם זו שהטילה וטו על הצעה שהונחה בפתחו של בארון במאי האחרון לשמש כנציג מטעם המפלגה הרפובליקנית בפלורידה, כשהסבירה כי למרות הכבוד הגדול שבהצעה, הוא לא יוכל לקבלה בשל 'מחויבויות קודמות'", הוסיף.

"היא מרגישה בנוח מאוד בניו יורק ובמגדלי טראמפ. זה הבית של בארון וזו הסיבה שהיא רוצה שהוא גם ילמד באוניברסיטת ניו יורק, שם היא תוכל לספק לו תמיכה רגשית ופיזית כשתהיה קרובה אליו", אמר וביקש להזכיר כיצד בשנת 2017, מלאניה עיכבה את המעבר שלה עם בארון לבית הלבן במשך חמישה חודשים כדי שיוכל לסיים את לימודיו בבית הספר.

מלאניה טראמפ. לא מוכנה להיות "האישה הראשונה" במשרה מלאה, צילום: איי.פי

"היא לא רוצה לוח זמנים מטורף בבית הלבן, והיא נחושה להוכיח שהיא יכולה להיות גם אימא במשרה מלאה וגם לתפקד כאישה הראשונה בו זמנית. למרות שדונלד עצמו קרוב לבארון, אף אחד לא מצפה ממנו לבלות ב'משחקי כדור' עם בנו בזמן שהוא צריך לנהל את העולם. דונלד כבר הביע את הסכמתו לחוזה הזה ביניהם ומרגיש כי אימהות והורים בכלל ברחבי ארצות הברית יבינו את המסירות של מלאניה לבנם. "הוא סומך עליה", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר