"הבן שלי שאל את נהג המונית: 'למה אתם חוטפים לנו ילדים?'"

מיכל הקטנה סיפרה בסרטון על תקרית מביכה ולא נעימה עם נהג מונית ערבי שהסיע את משפחתה, כשלפתע בנה הקטן הפנה אליו את השאלה הנוקבת • "לא ידעתי מה להגיד, זה היה הזוי"

"נעתקה נשמתי": מיכל הקטנה מספרת על התקרית

מיכל ויצמן פרסמה היום (ראשון) סרטון קצר בחשבון האינסטגרם שלה, בו שיתפה ברגע שבו מצאה את עצמה במבוכה גדולה כשבמהלך נסיעה עם משפחתה במונית, בנה הקטן ריי בן ה-6 הפנה אל הנהג הערבי שהסיע אותם שאלה קשה הנוגעת לטבח 7 באוקטובר. בשיחה קצרה עם "ישראל היום" היא המשיכה לספר על תגובת הנהג וגם הסבירה את כוונתו הטובה של בנה.

"אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי אתמול ואני לא מצליחה להתאושש ממנו", אמרה ויצמן בפתח דבריה, ומיד החלה לגולל את הסיפור. "אני והילדים שלי עלינו על מונית. עולים, מתיישבים, חוגרים חגורות ומתחילים בנסיעה. הנהג מקבל שיחת טלפון והוא מתחיל לדבר. שיחה, שיחה בערבית. הנהג ערבי. אנחנו מאחור מתנהלים כרגיל, מדברים, צוחקים, ממשיכים", ציינה.

מיכל הקטנה, צילום: אפרת אשל

בהמשך, שיתפה ברגע הקשה שבו הטיח בנה בנהג שאלה בנוגע לחטופים. "הנהג מסיים את השיחה. ריי, אחד התאומים שלי לפתע שואל אותו 'תגיד, אתה ערבי?'. הנהג עונה בחיוב 'כן'. אני מסתכלת על ריי, לא אומרת לו כלום. אנחנו ממשיכים בנסיעה, וריי שואל אותו 'תגיד, למה אתם חוטפים לנו ילדים?'. נעתקה נשמתי".

מה ענה הנהג?

"הנהג היה באמת מאוד נחמד. חייכתי במבוכה, אמרתי לו 'זה בסדר' והוא ענה 'הכל בסדר'".

זו הייתה סיטואציה לא פשוטה עבורך.

"כמו שזה נשמע, זה היה כזה הזוי ולא נעים. גם לא ידעתי מה להגיד, אז אמרתי לו 'זה בסדר'".

סיפרת שזה הפתיע אותך מאוד.

"לא הייתה לי הכנה לזה. אתה יודע, זה קרה פתאום, הכי בתמימות וטוהר של ילד. מי שמכיר את ריי אז זה מאוד מאוד אופייני לו, ספציפית לריי, לבן שלי. מה שיש לו - הוא אומר. הוא חשב שהוא בא להציל את העולם כשהוא שואל שאלה כזאת". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר