אלירז שדה על אילנית: "אני הפועל והיא המנהלת"

רגע לפני שהוא חוזר אל המסך נראה כי מה שמטריד את בני הזוג הוא בעיקר סידורי הבייביסיטר לבת המשותפת אריא • "אני רק חושבת איך אנחנו מסדרים את הלו"ז", מודה אילנית

אלירז ואילנית צריכים לסדר את הלו"ז / אור גפן

שלל סלבס לבושים בלבן הגיעו הבוקר (שלישי) לארוחת חג השבועות של תנובה, כאשר כל אחד מהם הביא איתו גם מנה מיוחדת מהבית.

בין האורחים תפסנו את אלירז שדה ואילנית לוי שמציינים כבר 13 שנה ביחד ומגדלים את הבת המשותפת אריא. "היא אוהבת קהל, אוהבת להתחפש, לעשות הצגות, אבל היא תהייה מה שתרצה להיות כשתגדל", אומרת אילנית על הבת.

לגבי חלוקת התפקידים בבית, אלירז מספר כי "אני מכין את ההכנות, אני פס קר, פס חם, הכנות. אילנית היא ההרכבות. אני הפועל ואילנית המנהלת. אפילו ברמת הניקיון אני השתפרתי".

אילנית לוי ואלירז שדה, צילום: אור גפן

בקרוב יחזור אלירז אל המסך ונראה כי הדאגה העיקרית שלהם כרגע היא סידור לוח הזמנים כך שמישהו יוכל להיות בבית ולשמור על הבת הקטנה.

"אני בעיקר חושבת איך אנחנו מסדרים את הערבים. אין לנו בייביסיטר. זה או אלירז או אני בבית. בשבועיים האחרונים אני רק חושבת איך אנחנו מסדרים את הלו"ז. נעבור קודם את משבר הלו"ז ואז נראה".

עוד הגיעו לציין את החג וגם לשיר ביחד עם שרהל'ה שרון, קורין גדעון שבחרה להגיע עם אימא שלה ורדה, ירדן הראל עם אמה רונית, אור שפיץ ואמה מירי, אסי ישראלוף, משה כורסייה, ישראל אהרוני ובתו תמרה ועוד.

אור שפיץ וירדן הראל ביחד עם האימהות שלהן,

קורין גדעון ואימא ורדה / צילום: אור גפן

אהרוני ותמרה / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר