"נעזרתי בפונדקאית כי החיים שלי מאוד פומביים"

אחרי שפריס הילטון הפתיעה את העולם כשהביאה את בתה השנייה, היא חושפת מדוע בחרה לא להיכנס להיריון בעצמה

פריס הילטון . צילום: אי.פי.אי

פריס הילטון הפתיעה את מיליוני עוקביה כששיתפה שאל פיניקס הקטן שבא לעולם בינואר האחרון הצטרפה כעת גם אחות, לונדון, שהגיעה לעולם אף היא באמצעות פונדקאית, וחשפה גם את הסיבה לכך שבחרה לא להיכנס להיריון בעצמה.

בפוסט שחלקה בחג ההודיה עם 25 מיליון עוקביה באינסטגרם, על גבי תמונה שכולה על טהרת הוורוד וכללה גם חליפה עם שמה של התוספת החדשה למשפחה שהקימה יחד עם בעלה קרטר ראם כתבה: "מודה על בתי התינוקת". אל הפוסט הוורוד התווסף גם סרטון בטיקטוק עם פיניקס בו פריס מחזיקה את בנה הבכור ושואלת: "אתה תהיה אח גדול עכשיו? אני אוהבת אותך, אח גדול".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

הילטון (42) שדיברה לא פעם בעבר על רצונה להפוך לאם ועל טיפולי פוריות שהחלה לעבור, שיתפה בפרק הבכורה של העונה השנייה בסדרה שלה Paris In Love כי הייתה מאוד רוצה לחוות היריון אך בגלל שחייה הם פומביים כל כך היא ובעלה החליטו כי עדיף להם להביא את ילדיהם לעולם באמצעות פונדקאית.

"תהליך הפונדקאות, זו בהחלט הייתה החלטה קשה לקבל", שיתפה את הצופים כבר בפתיח לפרק, "אבל החיים שלי כל כך פומביים. הייתי מאוד רוצה לשאת את התינוק, להרגיש את הבעיטות ולחוות את כל הרגעים המרגשים", הוסיפה ושיתפה, אך הסבירה שוב כי מתוך דאגה לביטחון ולבריאות שלה ושל בעלה השניים החליטו לבחור בהליך הפונדקאות, תהליך אותו עברו בסודיות מוחלטת ומתחת לרדאר כשהם מסתירים אותו אפילו מהמשפחה הקרובה.

"התינוק שלנו באופן ביולוגי", סיפרה על בנם הבכור, "אבל בחרנו בפונדקאית".

סודיות מוחלטת. פריס הילטון, צילום: EPA

"עכשיו כשלי ולפריס יש משפחה, אנחנו רוצים שהמשפחה שלנו תגדל ותהיה נורמלית ולא תהיה ידועה תמיד 'כילדים של פריס הילטון", הוסיף קרטר. "אנחנו צריכים לחשוב על ביטחוננו. זה דבר אחד אם אנחנו הולכים לשוק האיכרים ומבקשים תמונה מפריס, ודבר אחר לגמרי אם יש תינוק בעגלה. אנחנו לא יודעים הכל על מה שצפוי לנו במסע הזה אבל נתמודד עם הדברים כשיגיעו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר