סתיו קצין מגיבה לביקורת: "מנסה לשמור על שגרה ולחפש תוספות שיער"

כוכבת הריאליטי הותקפה על כך שבימים קשים של לחימה היא דואגת לשיער שלה • "זו הדרך שלי להרגיש טוב יותר"

סתיו קצין. צילום: אור גפן

בסופו של יום מתוח בצפון בשעת ערב מאוחרת, סתיו קצין החליטה אמש (שבת) לשתף את מאות אלפי עוקביה בבלת"ם אישי שהלחימה בצפון הביאה עליה, אך השיתוף לא התקבל באהדה בלשון המעטה וסתיו מצאה את עצמה תחת מתקפה של תגובות זועמות.

"בעקבות המלחמה בצפון המקום שאני עושה בו תוספות שיער לא עובד בגלל כח אדם לטענתם, וכעת אני תקועה בלי הרמה לעוד שבועיים", כתבה סתיו על גבי סרטון שלה צועדת ברחוב בשמלה שחורה צמודה, עקבים וכמובן שיערה הבלונדיני הארוך. "חייבת מקום טוב שעושה תוספות שיער בשיטת הלחמה פליז תעזרו לי", ביקשה.

הסרטון כצפוי לא עבר חלק בקרב הרבה מאוד גולשים ברשת שזעמו על מה שראו כניתוק וחוסר רגישות בשעות הקשות של הלחימה, ואלה מיהרו להפגיז את האינבוקס שלה בתגובות קשות.

"תקשיבי, את חתיכת הזויה גברת", כתבה לה גולשת בזעם. "את מודעת לזה שיש מלחמה בצפון? שמשגרים לשם טילים מבוקר עד ליל?! את מבינה שאנשים שם לא נמצאים בבתים שלהם כבר תקופה? את מבינה משהו מהחיים שלך בכלל חוץ מהטמטום שלך?! יא מנותקת, חולה בראש!".

"אני יודעת שהימים האלה קשים לכולנו ושכולנו מרגישים את הכאב והדאגה בלב", כתבה סתיו בתגובה לצילום המסך ששיתפה. "כולנו מתמודדים עם המצב בדרכים שלנו וכל אחד מוצא את הדברים שמחזיקים אותו שפוי בתוך כל הטירוף הזה. גם אני, בין כל הדאגה והכאב, מנסה לשמור על שגרה קטנה כשאני יכולה כמו לחפש תוספות שיער", המשיכה והסבירה. 

צילום מסך אינסטגרם

"זה לא בא על חשבון התמיכה שלי באחרים או ההבנה שלי למה שקורה. זה פשוט דרך להרגיש טיפה טוב יותר בעצמי, להחזיר לעצמי קצת מהשליטה והכוח בתוך המצב הזה. הלב שלי עם כולם, ואני מקווה שנעבור את התקופה הזו ביחד ובחוזקה. שבוע מבורך".

" זה מה שמעניין אותך?", הוסיפה עוקבת אחרת שלא חסכה במילים בוטות. "חתיכת ש**וטה אנשים נהרגים פה כל יום יא חתיכת אישה נעל בית".

קיבלה יותר ממאה הצעות לתוספות שיער. סתיו קצין, צילום: אור גפן

"אני באמת לא מבינה למה סטורי שלי גורם לכל כך הרבה בנות להתעצבן? (די לקנא בנות)", הוסיפה וכתבה סתיו בתגובה לצילום המסך ששיתפה. 

"לא הבנתי. אני כתבתי איזושהי כתבה על תוספות שיער בפריים טיים ערוץ 13/12? או שכתבתי את זה בסטורי האישי שלי כשאני צריכה עזרה. לא הבנתי על חשבון מי זה בא? כל מי שיש לך מירמורון כזה תקבל חסימה, הבהירה ואכן ביצעה. 'ואהבת לרעך כמוך'.כיפור צמת? צבועות".

בסופו של הסטורי סתיו ביקשה לעדכן שבין מאות התגובות המתלהמות והבוטות שקיבלה לאינבוקס הפרטי, היו גם את אלו שביקשו דווקא לחזק אותה.

"וואו מה זו התגובה המזעזעת הזאת", כתבה לה עוקבת. "בנות לא שפויות ולא יודעות שזה מה שמחזיק אותך בכל הטירוף הזה וגורם לך להרגיש יותר טוב עם עצמך. הן התבלבלו קצת יותר מדי. תתעלמי מכל הקנאיות. את מושלמת ואני אוהבת אותך ברמות. מקווה שתמצאי מקום לתוספות שיער המושלמת שלך".

"כמובן שיש גם אלפי הודעות שקיבלתי כאלו", כתבה סתיו והוסיפה לסיכום: "אוהבת אתכן. אתן העוקבות הכי מושלמות בעולם וכל מי שעושה עליי פוזה מקבלת חסימה", הבהירה בשנית.

הבוקר (ראשון) עדכנה את מאות אלפי עוקביה שבעקבות הסערה שעורר הסטורי שלה ברשת, קיבלה יותר ממאה הצעות לתוספות שיער ובכך נחתם הסקנדל.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר