תקוה גדעון בהחלטה קשה: "עוזבת בדמעות"

פרק בחייה הסתיים והנה ממש בקרוב היא תתחיל פרק חדש במקום אחר • "הגיע הזמן להתחיל תקופה חדשה ולתת לחיים פשוט לקרות"

תקוה גדעון. צילום: אפרת אשל

על רקע השיר "סלח לי אבי כי חטאתי" של רביד פלוטניק ולצד אסופה של תמונות מרגעים בדירתה, תקוה גדעון שיתפה היום (שלישי) את 176 אלף עוקביה באינסטגרם בפרק משמעותי שהסתיים בחייה: המגורים ביפו.

אחרי ארבע שנים שהחלו במעבר שלה לדירה ביפו בשילוב של חצי מקריות וחצי גורל, תקוה עדכנה כי החליטה שהפרק שלה בעיר תם וכעת פניה לתל אביב.

"יפו מעולם לא הייתה הטעם שלי", סיפרה למאות אלפי עוקביה באינסטגרם בפתחו של הסטורי. "היא לא עיר שמשכה אותי כשחיפשתי לי בית. בתכל'ס הגעתי לכאן בטעות", המשיכה וסיפרה על הנסיבות שהובילו אותה לדירה, שכללו מפגש עם חברה הטוב הסטייליסט מושיק גלאמין לפני ארבע שנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tikva Gidon (@tikvagidon)

"קבעתי עם מושיק שנשב לקפה. זה היה הדייט הראשון שלנו. הוא בא אליי עם האופנוע ואמר לי 'תעלי'. ביקשתי ממנו שלא נתרחק יותר מדי כי קבעתי עם מתווך במרגוזה עוד שעה, אז הוא הציע שנשב באיזה בית קפה באזור שנראה לו שאני אוהב, והוא צדק", כתבה כשהיא משתפת איך בסופו של דבר, בהתערבות הגורל כנראה, מתווך הדירות שקבעה עמו הגיע בדיוק לאזור בית הקפה בו ישבה עם מושיק והראה לה את הדירה שתהפוך להיות ביתה במשך ארבע השנים הבאות.

"עלינו לדירה ובמבט הראשון היא נראתה לי ראוותנית מדי. אחרי סיבוב בדירה חשבתי שהיא דווקא חמודה, וכשיצאתי למרפסת וראיתי מולי את עץ הבוגנוויליה כשברקע מתנגן מהבר למטה אחד מהשירים החרושים אצלי בפלייליסט, ידעתי שזה הבית שלי. בהתחלה פחדתי מהכל, אבל בשנייה ששחררתי פשוט התאהבתי" הוסיפה ושיתפה, אלא שלאחר תקופה הבינה שמה שמשך אותה בתחילה כבר לא עובד עבורה יותר, תוצר של שינויים פנימיים שעברה עם עצמה.

יוצאת מאזור הנוחות. גדעון / צילום: אור גפן

"בזמן שהבית הפך לי לנוח ונשארתי באזור הנוחות שלי, התחלתי להשתנות. התחלתי להרגיש שהדברים שמשכו אותי בעבר וגרמו לי לבוא לפה הם הדברים שגורמים לי לשקול לעזוב. תמיד שנאתי את השקט ואהבתי את הרעש ופתאום באמצע החיים זה התהפך לי. אולי זאת התקופה, אולי הסתיימה לה תקופה או שפשוט שבעתי אבל אזור הנוחות כבר לא נוח לי.

"בגדול אני יכולה לכתוב ספר רק על מה שחוויתי פה. וכמה שחוויתי פה. אני עוזבת היום אומנם עם דמעות אבל בלב שלם ואוהב ומודה על תקופה מדהימה שהרחיבה לי את הלב, גרמה לי להתאהב ועל חברים שהפכו למשפחה. ליפו תמיד יהיה מקום בליבי ולפשפשים בפרט, אבל הגיע הזמן להתחיל תקופה חדשה ולתת לחיים פשוט לקרות כמו שנתתי להם תמיד ומצאתי את עצמי פה. כמו שרביד אמר בשיר שהתנגן כשהגעתי לפה: 'קדימה לפרק הבא, סע'.  קרו הרבה בלת"מים בדרך שנדבר עליהם בהמשך", כתבה ועדכנה ביעד הבא: "תחנת הביניים הזמנית לזמן הקרוב היא תל אביב. בהצלחה לי ולעיר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר