מספיק עם הדרמות: קייט מידלטון הגיעה לקצה גבול היכולת

לאחר חודשים קשים בהם התמודדה עם מחלת הסרטן הנסיכה הבריטית מעדיפה להתמקד ברווחתה ושלוותה הנפשית • קייט משאירה את הסכסוכים המלכותיים בעבר, מבלי להביט לאחור

קייט מידלטון. צילום: רויטרס

קייט מידלטון החליטה למקד את תשומת לבה באנשים ובדברים החשובים ביותר בחייה, תוך שהיא מבהירה כי הנסיך הארי ומייגן מרקל כבר אינם תופסים מקום משמעותי במחשבותיה. 

הנסיכה מוויילס, המוערכת מאוד על ידי הציבור הבריטי ותומכי המלוכה, ידועה מזה זמן רב בחן שלה, בסבלנות וביכולתה להתעלות מעל מצבים קשים. במהלך חמש השנים האחרונות, קייט לקחה על עצמה את התפקיד התובעני של מתווכת במשפחה המלכותית, בניסיון לתקן את היחסים המתוחים בין המלך צ'רלס השלישי, הנסיך ויליאם, הנסיך הארי ומייגן מרקל. עם זאת, נראה כי הנסיכה הגיעה כעת לגבול יכולתה ומוכנה להתרחק מהקרע המלכותי המתמשך.

בעקבות מאבקה בסרטן וסיום טיפולי הכימותרפיה בקיץ האחרון, הנסיכה קייט מביעה רמה חדשה של תסכול, במיוחד כלפי המתח המתמשך עם הנסיך הארי ומייגן מרקל. למרות מאמציה לסיים את הדרמה המשפחתית, הזוג ממשיך לעורר מחלוקות ולהעלות מחדש סכסוכים ישנים, מה שמותיר את קייט מותשת מהמצב.

ממשיכים לעורר מחלוקת. הארי ומייגן , צילום: AFP

דיווחים אחרונים מה"ניו יורק פוסט" ו"פוקס ניוז" חושפים כי לאחר שהתמודדה עם מסע בריאותי מאתגר, קייט החליטה לוותר על האפשרות להתפייס עם הארי ומייגן.

הביוגרף המלכותי כריסטופר אנדרסון ציין כי קייט סוף סוף התקדמה: "הרעיון שלקייט עדיין יש את האנרגיה לשחק את תפקיד המפשרת פשוט לא מציאותי. היא עשתה מאמצים כנים לאורך השנים, אך בסופו של דבר הגיעה לנקודת תסכול והתרחקה. תפקידה בניסיון לתקן את היחסים בין ויליאם, צ'רלס והארי היה משמעותי, אך זה לא הספיק". 

כבר לא מתעסקים בקרע. הנסיך ויליאם וקייט מידלטון / צילום: רויטרס

מומחה המלוכה והעיתונאי ריצ'רד פיצוויליאמס אישר גם הוא כי קייט והנסיך וויליאם מאוחדים בהחלטתם להשאיר מאחור את הדרמה.

"קייט מסכימה לחלוטין עם הנסיך ויליאם לגבי אי-התעסקות נוספת בקרע", אמר פיצוויליאמס. "העובדה כי הארי תיאר אותה כקרה בספר שלו 'ספייר' גרם לנזק משמעותי, ועם יציאת מהדורת הכיס של הספר בקרוב, הטענות הללו יעלו שוב. למרבה המזל, לא צפוי שהארי יקדם אותו יותר". 

פיצוויליאמס הוסיף כי לאחר שעברה טלטלה רגשית, קייט מתמקדת כעת בבריאותה, משפחתה וחובותיה המלכותיות, תוך הימנעות מהשליליות הסובבת את הסכסוכים המתמשכים. "ראינו סימנים חיוביים להתאוששותה של קייט," הוסיף פיצוויליאמס. "המיקוד שלה כעת הוא להישאר נקייה מסרטן, ועם תמיכתו המלאה של ויליאם, הם מוכנים להתקדם. קייט תימנע מכל דבר שמכניס מתח מיותר לחייה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר