ירדן הראל נפרדת בדמעות: "תם ונשלם הפרק הזה בחיי"

הגיע הזמן של מגישת רשת 13 לעבור לשלב חדש בחיים • אחרי שארזה את חפציה היא מעתיקה את מקום מגוריה עם ילדיה התאומים בני הארבע, אך השינוי מביא איתו גם רגשות עצובים

ירדן הראל ב"פותחים שישי" (ארכיון). צילום: צילום מסך

ירדן הראל, מגישת רשת 13 ואושיית רשת מובילה, נפרדה אתמול (ראשון) מביתה בתל אביב בנסיבות מרגשות. הראל, יחד עם תאומיה בני הארבע, לני וגפן, עוברת לבית חדש בשכונת בבלי, לא הרחק מדירתה הקודמת, אך מסתבר שהמעבר הזה טעון במשמעות רבה עבורה.

בפוסט אישי ונוגע ללב, חשפה הראל את רגשותיה לקראת השינוי: "זהו, הכל ארוז, זה היה הסופ"ש האחרון בדירה שהייתה עבורי הרבה דברים אבל בעיקר סימלה את היציאה שלי לעצמאות. התבגרתי איתה, למדתי להתמודד עם מורכבויות החיים והתמלאתי בחוויות בין הקירות האלה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)

הדירה הזו, כך מסתבר, הייתה עדה לרגעים משמעותיים בחייה של הראל ומשפחתה הקטנה. "זאת הדירה שבה לני וגפן למדו לדבר ובשלוש השנים האלה הפכו מפעוטות לילדים," היא משתפת, "הזמינו אלינו חברים, הכנו יחד מתכונים והסנפתי את הריח המתוק שלהם כשהתכרבלנו בלילות."

אך בעוד שהמעבר מסמל סיום של פרק אחד, הוא גם מרמז על תחילתו של פרק חדש ומסקרן. בחודשים האחרונים הראל מנהלת זוגיות צמודה עם העיתונאי יוסי יהושע, ותמונות של השניים יחד עוררו עניין רב בקרב מעריציה. האם המעבר הזה הוא צעד ראשון לקראת חיים משותפים? האם בעתיד נראה את הראל ויהושע מאחדים את כתובותיהם?

מוכנה לפרק חדש. ירדן הראל / צילום: שוקה כהן

בינתיים, נראה כי הראל מתמקדת ביצירת בית חם ואוהב לה ולילדיה, תוך שמירה על הקריירה המצליחה שלה ועל מערכת היחסים המתפתחת עם יהושע. "תם ונשלם הפרק הזה בחיי ומוכנה לפרק חדש ומרגש," היא מסכמת בפוסט.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר