כוכבת "האח הגדול" זועמת: "סתמו את הלוע שלכם ותיעלמו"

מירב ישראל, משתתפת העונה התשיעית של תוכנית הריאלטי פורסת את משנתה לגבי הזכייה של אור בן דוד והתנהלותו ה"בריונית" לכאורה • "כל עם ישראל בריונים זה לזה", הטיחה

בית "האח הגדול". צילום: אורן בן חקון

יומיים עברו מאז זכה אור בן דוד בגמר "האח הגדול", ולצד מי ששמחו עבורו, ישנם לא מעטים הטוענים כי זכייתו אינה ראויה כשהם מכנים את התנהלותו בבית "בריונית".

מי שהצטרפה היום (שני) לקולות הזעם היא משתתפת העונה התשיעית של "האח  הגדול" מירב ישראל, ששיתפה היום את עשרות אלפי עוקביה בדעתה בנושא כשהיא מדגישה שהכעס שלה בשונה מזה של רבים אחרים אינו אישי כלפי אור אלא בא להאיר ולהעיר על תרבות התנהגות קלוקלת ובעייתית בחברה בכלל ובפרט בכל הקשור לבריונות וחוסר ההבנה עד כמה היא רווחת.

אור בן דוד זוכה האח הגדול 2024, צילום: ניר פקין

"שומעים? עברו כמה ימים מהזכייה של אור וההדים ברשת לא נרגעים", פתחה את הסטורי ששיתפה עם 64 אלף עוקביה. "לא צפיתי בעונה הנוכחית. היא לרוב שיעממה אותי ככה שאין לי שום עניין מול הדמויות לטוב ולרע, אבל קולטת שיש לחברה הישראלית 'הנאורה' קטע עם המילה בריון. 

"אנחנו מתים על המילה הזאת ומשתמשים בה מול כל דמות דומיננטית שאי פעם נראתה על המסך, אבל מי מספר לכם שכל עם ישראל בריונים זה לזה", כתבה בכעס כשהיא מפרטת בהמשך את הסיבות.

לא מתחברת לבריונות. מירב ישראל, צילום: עופר חן

"כמה פעמים צרחתם בכביש? כמה פעמים קיללתם בקול רם? כמה פעמים שלשלתם את הדעה הפוליטית שלכם ותיבלתם אותה ברעל? כמה פעמים יצאתם על ההורים שלכם בחוסר כבוד? כמה פעמים צרחתם על הנשים שלכם, העובד שלכם, השכן שלכם? הבכתם את הילדים שלכם? כמה פעמים נפלתם בחוסר כבוד מול החברים שלכם? ומה עם התגובה על הכתבה ההיא שלא מצאה חן בעיניכם והיה דחוף לכם לפלוט על המקלדת?

"אם הזדהיתם עם לפחות שניים מהתסמינים שהוצגו מעלה תשלימו עם זה שאתם בעצמכם סובלים מקדחת הבריונות הישראלית, וכדי לטפל בבעיה תכירו בה וסתמו את הלוע הבריונית שלכם או שתעברו לשוויץ ותיעלמו. רק אל תתישו, יש לנו מספיק מזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר