כוכבת "האח הגדול": "נמאס לי מהטיפול בכדורים - אני צריכה פתרון נפשי"

סתיו קצין משתמשת בתרופות שמקלות עליה את כאבי הפיברומיאלגיה, אך מבחינתה הן "קטלניות" • "הטריגר הוא כלכלי, אני מפחדת מהגמילה מהכדורים"

סתיו קצין. צילום: אור גפן

אחרי שהתפנתה לענות אמש (שבת) באינסטגרם על מבול שאלות שהופנו אליה בנוגע ל"אח הגדול" בסשן שאלות ותשובות שהתקיים במקביל לגמר הגדול בו זכה כידוע אור, סתיו קצין פתחה את הבוקר בשיתוף אישי וכואב (תרתי משמע) מסוג אחר, כשחלקה עם מאות אלפי עוקביה ניסיון נוסף שלה לטפל בפיברומיאלגיה ממנה היא סובלת בעזרת טיפול חדש, ועל הדרך גם הכריזה שהחליטה לשנות את האופן בו היא מסתכלת על החיים ומתנהלת ולהתמקד השנה בבריאות הפיזית הנפשית שלה ושל שני ילדיה.

"סוף סוף אני בוחרת בעצמי ובילדים שלי ולא מסתכלת רק על עבודה וכסף", הצהירה סתיו בפתח הסטורי לאחר שעברה את המסאג' השבועי עליו היא מקפידה כדי לעזור לה בהתמודדות עם הכאבים הקשים מהם היא סובלת. "לפעמים צריך לעצור לשנייה ולטפל בעצמנו", אמרה ושיתפה במסגרות החינוכיות החדשות של ילדיה יהלי וליאם.

רוצה להתמקד השנה במשפחה. סתיו קצין / צילום: אור גפן

"יהלי בגן קטן עם שבעה ילדים בלבד שמותאם לצרכים שלה" אמרה, והסבירה כי הסיבה למסגרת הקטנה היא בגלל קשיי השמיעה והראייה של יהלי. "בגלל שהיא לא ראתה טוב ושמעה טוב היא פתחה פער משמעותי בהתפתחות שלה. עברנו אבחון והגענו לגן קטן שם היא מקבלת את כל הכלים. בלי קשר אני לוקחת אותה גם לטיפולים פרטיים באמצע השבוע והיא גם בחוגים שעוזרים לה עם הביטחון העצמי. גם ליאם מתחיל עוד מעט טיפול באומנות, ומחכים גם לריפוי בעיסוק וטיפול רגשי גם ליהלי. יש לנו גם טיפול משפחתי דרך הרווחה, לי, לילדים, לגרוש", הוסיפה ושיתפה בטיפול המשפחתי הכולל שהיא לוקחת בו חלק.

"לקחתי את השנה הזו לעצמי ולילדים. פחות להתעסק עם כסף וכלכלה וכל זה למרות שברור שזה חשוב אבל הנפש שלנו הרבה יותר חשובה".

בהמשך, סתיו סיפרה כיצד היא מקבלת ללא הפסקה שאלות מהעוקבים שלה על הפיברומיאלגיה שלה ואיך היא מתמודדת איתה וחשפה את הטריגר שמוביל להתפרצויות אצלה וכיצד היא מנסה עכשיו טיפול הוליסטי חדש משולב ברפלקסולוגיה שאמור לעזור לה להיפטר מהתלות בכדור שהיא לוקחת שכבר לא ניתן להשיגו.

צילום מסך אינסטגרם

"הטריגר של הפיברומיאלגיה שלי זה הלחץ הכלכלי", אמרה. "נמאס לי מהטיפול בכדורים. זה כדורים שאם אני מפסיקה אותם, הכל חוזר. אני רוצה להעיף אותם ממני", הצהירה והוסיפה כי היא רוצה שמאות אלפי עוקביה יהיו חלק מהתהליך שהיא עוברת.

"הטיפול בפיברו הוא נפשי ואני מחפשת את הפתרון לזה. מנסה להעיף את המחלה עם טיפולים הוליסטיים. הכדורים עומדים להיגמר לי ואין לי מושג מה לעשות. אני מפחדת מהגמילה מזה", שיתפה על הטיפול בכדור אותו כינתה "קטלני". "אני ברעידות. פיברומיאלגיה היא מחלה אוטואימונית שהגוף יצר וצריך למצוא את הבעיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר