"מסתגר ומזניח את עצמו": מה עובר על כוכב "חברים"?

שנה למותו של החבר הטוב, מת'יו פרי, ומשהו לא טוב קורה למאט לה בלאנק • "הוא היה בעבר בחור כל כך שמח ואנרגטי, אבל עכשיו זה נראה כאילו הוא לא מרגיש ראוי להיות בחברתם של אחרים"

מאט לה-בלאנק ב-2016. צילום: רויטרס

דווקא היום (ראשון) כשהעולם כולו מציין 30 שנים לעליית הסדרה "חברים", חברי הקאסט מתקשים לשמוח, כשמה שמעיב על מצב רוחם הוא דאגה אמיתית ומתמשכת למצבו הבריאותי של מאט לה בלאנק שלפי הדיווחים מתקשה להתמודד עם מותו של חברו הקרוב מת'יו פרי שמת באוקטובר בשנה שעברה בגיל 54 לאחר נטילת מנת יתר של קטמין.

מאז מותו הטראגי של פרי, לה בלאנק בן ה-57 כמעט ולא נראה בציבור כשהופעתו המתועדת האחרונה בתחילת החודש מחוץ לתערוכת מכוניות בקליפורניה גרמה לפי הדיווחים לדאגה בקרב חבריו והקולגות לשעבר בסדרה כשהציג מראה מוזנח ומרושל, כשכעת נדמה כי השורה האייקונית משיר הפתיחה של הסדרה “Ill Be there For You” מעולם לא הייתה רלוונטית יותר.

"אף אחד לא מבייש את מאט בגלל המראה שלו או מאשים אותו בניהול אורח חיים מפוקפק. זה לא מה שקורה כאן", הבהיר מקור לאתר הרכילות אין טאץ'. "מה שמדאיג את ג'ן (אניסטון) ואת כל חבורת סנטרל פרק הוא שהוא כל כך מסתגר בימים אלה והם בקושי שומעים ממנו מחודש לחודש", אמר המקור.

"הוא היה בקשר מאז מותו הטראגי של מת'יו פרי", ביקש להבהיר, "אבל חוץ מזה הוא פשוט מסתגר ועושה את שלו בלי כל עניין אמיתי ביצירת קשרים חברתיים. זה פשוט עצוב לכולם לראות".

סצנת הפתיחה של "חברים", צילום: צילום מסך

לגבי השינוי הבולט במצבו הנפשי של לה בלאנק, ציין המקור: "הוא היה בעבר בחור כל כך שמח ואנרגטי, אבל עכשיו זה נראה כאילו הוא לא מרגיש ראוי להיות בחברתם של אחרים. ברור שהביטחון העצמי שלו נפגע ורק מלהביט בו אפשר לראות שהוא הזניח את עצמו גם פיזית", התייחס המקור גם לעלייה הניכרת לעין במשקלו של לה בלאנק שתועדה בתמונות הפפראצי.

עם זאת, המקור הבטיח כי החברים שלו עדיין תומכים בו ללא תנאי. "ג'ניפר, קורטני, ליסה ודיוויד ;כולם רוצים להחזיר אותו לחיקם ולגרום לו לחייך שוב. הטרגדיה האחרונה לימדה את כולם כמה החיים קצרים ויקרים באמת".

מת'יו פרי בספיישל האיחוד של "חברים", צילום: AP

הדיווחים על הדאגה ממצבו של לה בלאנק מגיעים כאמור בהתקרב ציון יום השנה הראשון למותו של פרי ב-28 באוקטובר. לאחר שפרי נמצא מחוסר הכרה בביתו בלוס אנג'לס, לה בלאנק שגילם בסדרה את ג'ואי טריביאני חברה הקרוב ושותפו לדירה של צ'נדלר בינג אותו גילם פרי היה הראשון מבין חברי הקאסט של "חברים" שפרסם פוסט הספד.

"מת'יו, בכאב גדול אני נפרד ממך. הזמנים שהיו לנו יחד הם ללא ספק מהזמנים האהובים עליי בחיים", כתב ב-14 בנובמבר 2023 לצד סדרת תמונות מסצנות שלהם בסדרה. "הייתה לי הזכות לחלוק את הבמה איתך ולקרוא לך חבר. אני תמיד אחייך כשאחשוב עליך ולעולם לא אשכח אותך. לעולם."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר