רותם סלע: "הנפש חטפה מספיק השנה ואין צורך להעמיס עוד"

לקראת טקס הזיכרון הלאומי של משפחות 7 באוקטובר יצאה השחקנית יחד עם חנוך דאום לסיור בקיבוץ בארי • "זה היה טעון ומורכב ובעיקר מאוד עצוב"

רותם סלע. צילום: פז בר

רותם סלע, הדוגמנית והשחקנית האהובה, שברה שתיקה ארוכה וחשפה את הרגעים המטלטלים מביקורה הראשון בעוטף עזה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. בפוסט נוגע ללב באינסטגרם, סלע תיארה את התחושות הקשות שליוו אותה: "דחיתי את זה כל כך הרבה זמן. פשוט לא הייתי מסוגלת". 

סלע הגיעה ביחד עם חנוך דאום לסיור בעוטף לקראת הטקס לציון שנה לטבח האיום.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Sela‎‏ (@‏‎rotemsela1‎‏)‎‏

"מאז השבת הארורה הזו דחיתי שוב ושוב את הרגע שבו אגיע לעוטף", שיתפה. "הרגשתי שאנשים אחרים, תיירים שלא מפה, צריכים לבקר שם. הרגשתי שאני מבינה היטב מה התחולל שם והנפש שלי, של כולנו, חטפה מספיק השנה ואין צורך להעמיס עליה עוד.

"היום, כמעט שנה אחרי, הגעתי לקיבוץ בארי יחד עם חנוך דאום לפגוש חמש משפחות מקסימות שיקיריהן נרצחו בשבעה באוקטובר. זה היה מפגש טעון ומורכב ובעיקר מאוד עצוב. כשהסתיימו הצילומים עברנו בית בית, לראות בעיניים שלנו את הזוועה. וזו הזוועה הכי גדולה שאפשר לדמיין. 101 חטופים עוד נמצאים בשבי החמאס. חייבים לעשות הכל כדי שישובו לביתם".

כאמור, סלע היא זו שתנחה את טקס הזיכרון הלאומי של משפחות 7 באוקטובר, לצדו של דאום ובהשתתפות מיטב אמני ישראל. "בשביעי לאוקטובר אעמוד יחד עם המשפחות השכולות, עם משפחות החטופים והקהילות הכואבות, ועם כל בית ישראל, לערב של זיכרון ותקווה", מסרה סלע. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר