מנותקת: ההכרזה המפתיעה של מייגן מרקל ביום השנה למותה של המלכה

הדוכסית מסאסקס הגיעה להתארח במועדון הספרים של החברה הטובה אופרה וינפרי • בזמן שבעלה, הנסיך הארי, מנסה לעשות את דרכו חזרה לבריטניה למרקל יש תוכניות אחרות

מייגן מרקל . צילום: AP

מי שטוען כי מייגן מרקל חיה בעולם משלה ומנותקת מהמציאות, קיבל אתמול (ראשון) הוכחה לכך, כשהדוכסית מסאסקס הגיעה להתארח במועדון הספרים של החברה הטובה אופרה וינפרי ביום השנה למותה של מלכת בריטניה המנוחה אליזבת שהלכה לעולמה לפני שנתיים, ובחרה בדבריה לקהל להתנסח באופן שאיך לומר זאת בעדינות, טאקט רב לא היה בו.

הדוכסית, בת ה-43, הייתה כאמור אחת מהדוברות באירוע שנערך בחנות הספרים Goodmothers בסאמרלנד, מרחק של כמה מיילים מביתה במונטסיטו כשבמסגרת דבריה בחרה דווקא בערב השנה למות המלכה אליזבת לציין כי "היא פותחת פרק של אושר בחייה".

"אני מסתכלת על התקופה הזו כפרק האושר שלי. ככל שאתה מסוגל להסתכל על החיים שלך ובאמת להכיר ולהודות על חייך, אתה צריך להיות אסיר תודה על כל היבטיו. המטרה שלי היא ליהנות מהפרק הזה ולאהוב כל חלק ממנו עד כמה שניתן".

רוצה לפתוח פרק של אושר בחייה. מייגן והארי , צילום: AFP

ווינפרי (70) היא חברה קרובה של מייגן ובעלה הנסיך הארי והייתה אורחת בחתונה המלכותית במאי 2018. מערכת היחסים ביניהם התחזקה עוד יותר לאחר שהדוכסים עזבו את בית המלוכה בשנת 2020 ועברו לאחוזה במונטסיטו בשווי 14 מיליון דולר שנמצאת במרחק קצר מביתה. במרץ 2021, השניים לקחו חלק בראיון עם ווינפרי שכלל שורת האשמות קשות כלפי בית המלוכה ומשפחתו של הארי כולל טענות על גזענות ויחס מתעמר במייגן שהוביל אותה לכדי מחשבות אובדניות.

כצפוי, בחירת המילים של מייגן לא התקבלה באהדה בקרב רבים, ועשרות גולשים בחרו להציף את הפרסומים באתרים בשורת תגובות עוקצניות. "בטח שהיא מאושרת", לעגו. "הארי עומד לקבל ירושה ענקית בקרוב (הכוונה היא ל-40 מיליון הדולרים שהארי צפוי לרשת מסבתא רבתא שלו כשימלאו לו 40 בשבוע הבא).

המיליונים מהירושה בדרך. הארי ומייגן, צילום: AFP

"מה יש לה להיות מאושרת כל כך. הבעל שלה נואש לחזור הביתה והמיזמים העסקיים שלהם הם כישלונות עד כה", הוסיפו אחרים. "היא רוצה את המיליונים של אופרה וינפרי וג'ורג' קלוני. כל המיליונים שיש לה שיאפשרו לה לחיות בנוחות כל חייה לא מספיקים לה. היא תמיד רוצה עוד".

"נשמע כאילו 'הפרק השמח' בחייה הוא רק מה שמביא לה כסף ולא נגיד החתונה שלה עם הארי או הילדים שלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר