למרות שהיא ניסתה להמציא את עצמה מחדש עם עזיבת בית המלוכה הבריטי והחזרה לארצות הברית, הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, מתמודדת עם שורת אתגרים.
מתברר כי הדרך להצלחה רצופה מהמורות, חצי שנה לאחר ההכרזה על המיזם החדש של מייגן, מותג הלייף סטייל "American Riviera Orchard" נתקל בקשיים משפטיים.
לפי דיווחים מעבר לים משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקני (USPTO) דחה בשבוע שעבר את בקשתה של מרקל לרשום סימן מסחרי עבור המותג החדש. הסיבה? הכינוי "American Riviera" נתפס כתיאור גיאוגרפי של אזור סנטה ברברה בקליפורניה, ולא כסימן מסחרי ייחודי.
בנוסף, המשרד מצא פגמים בהגשת הבקשה: מרקל לא חתמה על המסמכים הנדרשים ותיאורי המוצרים היו מעורפלים מדי.
הקשיים הרגולטוריים הם רק קצה הקרחון. מוקדם יותר, נדחתה גם בקשתה של מרקל לרשום את הפודקאסט שלה בשם "ארצ'וול", בשל קיומו של בלוג באותו השם.
מקורבים מדווחים על תחלופה גבוהה בצוות של הדוכסית מסאסקס. לפי העדויות, כ-20 אנשי צוות עזבו את עבודתם עם הזוג המלכותי, תוך האשמות על סגנון ניהול קשוח ותובעני.

בינתיים רק שלחה ריבה / צילום מסך אינסטגרם
למרות האתגרים, מרקל עדיין שואפת להשיק את המותג החדש עד סוף 2024. האתר צפוי להציע מגוון מוצרים, כולל: כלי מטבח, ריבות, מוצרי היגיינה לבני אדם וכלבים, הצעות בתחום הבישול, האירוח ועיצוב הבית.
נכון לרגע זה עתידו של "American Riviera Orchard" נותר לא ברור, שכן כרגע אין מוצרים זמינים למכירה לציבור הרחב. למותג יש אתר אינטרנט ועמוד אינסטגרם דלילים, ללא אפשרות לרוכשים לקנות דבר.
מייגן כבר עוררה סערה ברשתות החברתיות כאשר שלחה צנצנות ריבה למשפיענים וחברים מפורסמים. חשיפה מוגבלת זו לא הובילה להשקת מוצרים מקיפה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו