"אני מתרגשת ומשקשקת": הצעד החדש של יעל בר זוהר

המגישה והדוגמנית יוצאת ביוזמה במטרה לרפא את הנפש • "עברתי כבר את התקף החרדה ואני בהודיה לקראת הדבר הגדול הזה"

יעל בר זוהר. צילום: קוקו

אחרי שנה לא פשוטה בה חוותה אובדן אישי קשה יותר מפעם אחת, אתמול (שני) יעל בר זוהר שיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם על יוזמה מרגשת חדשה שעבדה עליה ותצא בקרוב לפועל: סדנה לגוף ולנפש.

"אחרי השנה הזו, בתוך כל הקושי והכאב, רגע לפני השנה החדשה, אני מאחלת לנו להרים את הראש ולקחת נשימה כי אין ברירה אחרת", אמרה בסרטון לקידום הסדנה "מתחילות מחדש".

"אני מאחלת לנו לעצור רגע, להתעקש על הטוב, להחזיר לעצמנו כוח ואמונה, לצמוח מתוך השבר, לשים יעדים חדשים, לנסות לחזור שוב לחלום עם אוויר חדש בריאות, עם חיוך ובעיקר עם תקווה, מתנה לגוף ולנפש – לי, לך לנו ולשנה שאמן תהיה טובה עלינו. אני הכי מתרגשת להזמין אותך להצטרף אליי", סיימה בר זוהר את הסרטון בהזמנה לסדנה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎יעל בר זוהר זו-ארץ‎‏ (@‏‎yaelbarzohar‎‏)‎‏

"אני מתרגשת ומשקשקת", הוסיפה ושיתפה את 404 אלף עוקביה באינסטגרם בסטורי המשך. "עברתי כבר את התקף החרדה ואני בהודיה לקראת הדבר הגדול הזה. מזמינה אתכן להצטרף אליי ליום שלם של סדנאות לגוף לנפש ולנשמה לקראת השנה החדשה, למרות התקופה הכי קשה בעולם שאנחנו עוברים ודווקא בגלל זה שנוכל להתחזק", המשיכה ואמרה ואז פירטה מה יכלול אותו יום.

"יום של ריפוי, יום של ריפוי דרך כתיבה אינטואיטיבית, דרך יוגה, דרך נשימות, דרך אמבטיית קרח. סדנת הכרת הטוב שאני אעביר אותה. יהיה אוכל", הרגיעה בצחוק, והוסיפה שהמטרה היא לעבור יחד את התהליך המרפא. הרעיון המקורי, הוסיפה ושיתפה, היה של עילי (עילי ברעם ז"ל, האחיין של גיא זו-ארץ שנרצח בפסטיבל הנובה) שהיה מדריך של אמבטיית קרח ונשימות ורצה תמיד שיעשו יחד אירוע שכזה, וכך, דרך הסדנה, כך שיתפה, היא מרגישה שהיא ממשיכה גם את הדרך שלו.

צילום מסך אינסטגרם

"תכתבו לי בפרטי לוווסטאפ או באתר. זה יהיה מפגש אינטימי ויהיה כיף. נפגש בקרוב. מחכה לכן", סיימה בחיוך גדול של התרגשות. ההיענות לסדנה, כך שיתפה יעל הבוקר (שלישי) הייתה כה גדולה, עד כי האתר קרס. "מצד אחד זה מרגש אותי ומצד שני מתבאסת שזה קרה. עובדים על זה תשאירו לי בבקשה הודעה בפרטי ואחזור אליכן", הבטיחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר