שירי מימון מנסה להחזיק את הראש מעל המים: "כל יום זה מכה בי מחדש"

הזמרת שבילתה לאחרונה בחופשה משפחתית ביוון סיפרה לעוקביה על המורכבות שאיתה התמודדה בזמן שבו כביכול הייתה אמורה לשחרר מכל דאגה ולחץ • "רגע לפני שהעיניים נעצמות לא הצלחתי לעצור את המחשבות"

שירי מימון. צילום: קוקו

שירי מימון חזרה זה עתה לארץ אחרי שבילתה בחופשה משפחתית ביוון יחד עם בעלה ושלושת ילדיה. לתמונות המחויכות והפוטוגניות שבחרה לשבץ בפוסט סיכום חופשה שהעלתה אמש (שני) לחשבונה באינסטגרם היא צרפה טקסט מורכב שבו פתחה את הלב וסיפרה על הדיסוננס בין האווירה נטולת הדאגות בחו"ל למחשבות הקשות על הארץ. מימון שיתפה גם בתפקיד האימהות המאתגר במציאות ביטחונית מעורערת שנמשכת כבר חודשים ארוכים.

"לא הייתי פה איזה זמן, אבל התגעגעתי למיטה שלי ולבית שלי ולשקט שלי. איזה מוזר, כי אין פה שקט ונראה שהבית בלהבות, אבל איכשהו שום מקום אחר לא מרגיש כמו בית", התוודתה מימון.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)

בהמשך חלקה ברגעים שבה המציאות הישראלית טפחה על פנייה בזמן החופשה המשפחתית. "רגע לפני שנרדמתי באיזה מלון הכל כלול ביוון, כשהדאגות פשוטות ורגילות כמו 'האם מרחתי את הילדים מספיק? הם אכלו ושתו טוב? כיף להם?'. רגע לפני שהעיניים נעצמות לא הצלחתי לעצור את המחשבות על החטופים והחטופות, על המשפחות שהמציאות הרעה הזו נכפתה עליהן. על המפונים מהבית שלהם. אלוהים, כל יום זה מכה בי מחדש".

מימון כתבה גם על המוזיקה החדשה שהיא עתידה לעבוד עליה, שמפיחה רוח במפרשיה בימים לא פשוטים אלה. "הסתכלתי מסביב וראיתי מלא אנשים עם דאגות קטנות, שלא בטוח היו מבינים מה זה להיות אנחנו. מכל בריחה כזו אני חוזרת מחוזקת, באמת. נחתנו ישר לאיום האיראני ומחר יש לי יום צילום אחד המרגשים בחיי ואני מחזיקה אצבעות שהכל ילך חלק כי לפחות משהו נותן לי תקווה. פרויקט חדש, מוזיקה חדשה".

בבית יותר טוב. מימון, צילום: שי פרנקו

רגע לפני סיום מימון הזכירה גם את תפקידה כאימא, וסיפרה על הרצון לגונן על ילדיה מפני הרוע המשתולל בחוץ. "אני מנסה להחזיק את הראש מעל המים, כי זה מה שאימא עושה. בסוף, אחרי הכיף שנתתי להם, המטרה להמשיך ולשמור להם על החיוך והביטחון גם כשאני דואגת. אז בינתיים קצת תמונות שיזכירו שחופש זה חשוב, אבל בית הרבה יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר