לא תאמינו: כך נראה כוכב "חברים"

טום סלק לנצח יזכר כדוקטור ריצ'ארד ברק, בן הזוג המבוגר של מוניקה גלר • כך הוא נתפס ברחובות לוס אנג'לס בגיל 79

טום סלק ב"חברים". צילום: צילום מסך

במשך עשורים נחשב השחקן טום סלק לאחד הגברים המסוקסים והמושכים בתעשייה בהוליווד, כשהדור הצעיר יותר יזכור אותו כנראה לנצח כדוקטור ריצ'ארד ברק, בן הזוג המבוגר של מוניקה גלר (קורטני קוקס) ב"חברים", שגרם לכל הבנות בחבורה לפעימות לב מוגברות ולגברים לקנאת שפם.

בסוף השבוע הזה, סלק בן ה-79 תועד צועד מאימון כושר ב- Thousand Oaks בקליפורניה, כשהוא לבוש שחור מכף רגל עד ראש בשורטס שחורים וחולצת טי מיוזעת ומציג כרס לא אופיינית לו.

מדובר בתיעוד הפומבי הראשון של סלק מאז הוכרז במאי כי הסדרה המצליחה בכיכובו "שוטרים בדם" (“Blue Blood) בוטלה לאחר 14 עונות. עבור סלק, שנחשב כאמור כבר עשורים לשחקן בולט בתעשייה, היה מדובר בהחלטה מפתיעה שהותירה אותו עם לא מעט משקעים.

לאחר ביטול הסדרה, סלק סיפר כי הוא יתמקד כעת בחייו האישיים ויבלה יותר זמן עם אשתו ובנותיו בחווה שלו, אך לא הסתיר את אכזבתו מביטולה הפתאומי של הסדרה והודה כי למד לאהוב את לוח הזמנים העמוס שלו. "לפעמים השעות קצת קשות יותר כי אני מבוגר, אבל אז מה?", אמר בראיון לאתר TV Insider. "אני רוצה לעבוד כל עוד ירצו בי".

לאחר הודעת הביטול, מקורבים לסלק מסרו כי הוא יתמקד כעת בחייו בחווה הענקית שלו בה הוא מתגורר עם אשתו ובתו והייתה שייכת בעבר לשחקן דין מרטין.

בראיון למגזין פיפל בשנת 2012, סלק דיבר על החיים והעבודה בחוותו: "אני אוהב לצאת ולעבוד בחווה, מתיקון כבישים ועד לניקוי שיחים. אני שונא ללכת לחדר הכושר, אז להזיע בחוץ עדיף בהרבה על לשבת על אופני כושר ולהסתכל על הבטן שלי", הודה, "ואני עובד יותר בזול מכל אחד אחר שאוכל לשכור כדי לעשות זאת".

סלק נולד במישיגן בשנת 1945 לאב ממוצא אנגלי וגרמני ולאם ממוצא אנגלי. במקביל ללימודיו באוניברסיטת דרום קליפורניה על מלגת כדורסל, ניצל את נתוניו הפיזיים ואת גובהו המרשים (1.93 ס"מ) ועבד במקביל גם כדוגמן. בשנת 1980 לוהק לתפקיד הראשי בסדרה המצליחה "מגנום בלש פרטי", תפקיד עליו זכה בפרס האמי ובפרס גלובוס הזהב. מאז שנות השמונים צבר ברזומה המקצועי שלו תפקידים בעשרות סרטים והפקות טלוויזיוניות ביניהם "שלושה גברים ותינוקת", "חברים"  ו"לאס וגאס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר