"עד איזה גיל זה לגיטימי?": הפדיחה הגדולה של לירון ויצמן

מגישת הטלוויזיה הרגישה מבוכה כשהלכה ברחוב עם טופ וטייץ, ושיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בתחושותיה • "נזכרתי שאני צריכה לעבור חצי שכונה כשאני לבושה ככה"

מה גרם ללירון ויצמן להיות מובכת? // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן שיתפה את 228 אלף עוקביה באינסטגרם במחשבות שעלו במוחה כשצעדה ברחובות הסמוכים לביתה בלבוש ספורטיבי כשהייתה בדרכה לאימון גופני.

ויצמן הנבוכה העלתה סרטון קצר שבו הציגה את הלוק הנבחר, שכלל טופ וטייץ, ודיברה על המבוכה ממנו כשתהתה בקול אם זה לגיטימי לצאת אל הרחוב עם הפריטים הללו. "תהיות חשובות בימים שכאלה", כתבה ויצמן בת ה-40 בכותרת לסרטון הקצר שהעלתה, כשהיא פוסעת ברחוב בדרכה לאימון. "אמא, אמא, אתם מכירים את הפדיחה שהתלבשתן בטופ כזה וטייץ ואתן כזה, 'טוב, בסדר, אני יורדת לחניון ואני ישר הולכת לאימון ואף אחד לא רואה אותי?', ואז אני נזכרת בעצם שחניתי את האוטו בחוץ ואני צריכה לעבור חצי שכונה כשאני לבושה ככה?", הציגה את הלוק לעוקבים.

"כל הילדות זה כזה: 'מה, מה הבעיה? אז היא לבושה ככה, מה הסיפור?', אבל יש סיפור, אוקיי? יש סיפור", הבהירה. "זה לא כזה... אני לא יודעת, זה כאילו לגיטימי להסתובב ככה ברחוב? אין פדיחה כזאת".

הסטורי של ויצמן // צילום מסך מתוך אינסטגרם


זמן קצר לאחר מכן העלתה ויצמן לעוקביה סקר בנושא שבו ביקשה לדעת אם הם מחזיקים בדעתה או חושבים שונה ממנה. 75% מהמצביעים חשבו שזה לגיטימי להסתובב ברחוב במראה שוויצמן הציגה, ואילו רק 25% סברו כי היה עליה לעטות על עצמה חולצה.

ויצמן לא הסתפקה רק בכך, והעלתה תגובה פרטית שקיבלה מצד גולשת שצידדה בה. "ברור, יש סיפור. מה, אנחנו בנות 22?", כתבה אותה גולשת. "זה קצת כמו סיפור הג'ינס הקצר", הוסיפה ויצמן על רקע צילום המסך של ההודעה. "עד איזה גיל זה לגיטימי? כי אני פשוט כל היום מסתובבת בג'ינס קצר".

הסטורי של ויצמן // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר