"שמישהו יעיר אותנו מהגיהנום הזה": יעל בר זוהר כבר לא מסוגלת להתמודד

לאחר הפרסום כי שני לוחמי מילואים נהרגו ברצועת עזה, מגישת הטלוויזיה עדכנה את עוקביה באינסטגרם בתחושת הכעס והתסכול שלה • "אני רוצה שכל זה ייגמר"

יעל בר זוהר. צילום: קוקו

יעל בר זוהר, שחוותה בחודשים האחרונים טלטלה גדולה בחייה האישים כשנאלצה להתמודד פעמיים עם אובדן יקיריה, פעם אחת עם כשאחיינו של בעלה גיא זו-ארץ, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח 7 באוקטובר, ולפני כחודש עם מותו של אביה מנחם ז"ל, פרסמה אמש (שלישי) סטורי שבו חלקה בתחושות התסכול שמלווה אותה אחרי שנחשפה לידיעה על חייל מילואים שקיבל מענק מצה"ל ושנדרש לאחר מכן להחזירו.

עוד קודם לכן, היא התייחסה לפרסום הקשה על נפילתם של שני חיילי מילואים ברצועת עזה, והתקשתה להכיל את הכאב על אובדן חיים נוספים.

יעל בר זוהר (ארכיון), צילום: קוקו


"באמת שכבר אין מילים", כתבה בייאוש בר זוהר על רקע הידיעה על הלוחם שקיבל מענק מצה"ל אשר נדרש להחזירו בטענה כי הוא אינו עומד בקריטריונים הדרושים לו. "יום קשה. אני רוצה כבר להרגיש בבית. בבית שלי/מדינה שלי. מה זה בית? מקום שאתה יודע שאתה מוגן, אהוב, מקשיבים לך, רואים אותך, דואגים לך. שיש 'תן וקח', שיודעים גם לתת את החיבוק והכרת התודה. די כבר! הכל הזוי. בבקשה, אני רוצה שכל זה ייגמר!".

"אין מילים". הסטורי של בר זוהר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

שעות קודם לכן, התעצבה בר זוהר מעוד ידיעה קשה וקורעת לב על נפילתם של רס"ר במילואים נדב אלחנן ז"ל ורס"ן במילואים אייל אבניאון ז"ל, שנפלו בקרב שהתנהל ברצועת עזה. "אלוהים, תרחם עלינו כבר!", זעקה המגישה מן הטקסט. "אי אפשר עם עוד מלאכים גיבורים שמתים. אי אפשר עם עוד משפחות שמתרסקות. כמה כאב, עד מתי?! די. הלוואי כבר שמישהו יעיר אותנו מהגיהינום והסיוט הזה".

"כמה כאב". הסטורי של בר זוהר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר