מייקל לואיס. צילום: אריק סולטן

"ניסיתי לראשונה ריטלין – זו הייתה חוויה מטורפת"

מייקל לואיס נטל לראשונה בחייו תרופה לטיפול בהפרעות קשב, במטרה להקל על עצמו בלימודים • כנראה שההשפעה שלה עליו הייתה כל כך טובה, שהוא היה חייב לשתף בה את עוקביו: "אני חייב להכין על זה סרטון ולספר על התובנות"

[object Object]

ייתכן שהייתה זו הלילה (בין שלישי לרביעי) השעה המאוחרת שגרמה למייקל לואיס להיפתח בפני קהל עוקביו באינסטגרם, ולספר להם על השימוש הראשון שלו בריטלין, תרופה שנטל לטיפול בהפרעות קשב וריכוז על מנת לשפר את יכולותיו במסגרת לימודי התעופה, שאליהם שב אחרי כשנה וחצי של הפסקה בעקבות התאונה הכמעט-קטלנית שבה היה מעורב כשהחליק ונפל ממפל בגובה 15 מטרים.

"ריטלין", כתב לואיס בדרמטיות בתחילת הסטורי שפרסם. "לפני שנה וחצי התחלתי ללמוד לרישיון לתעופה. כמה שבועות אחרי שהתחלתי ללמוד, עברתי תאונה קשה שבה כמעט איבדתי את חיי כשנפלתי ממפל ויצאתי מזה בנס", הזכיר. "היום חזרתי ללמוד תעופה והתחלתי ללמוד את לימודי התיאוריה, וניסיתי היום לראשונה ריטלין".

הסטורי של לואיס // צילום מסך מתוך אינסטגרם


"'קח, תנסה, אתה לא תאמין'", ציטט מעצה שקיבל. "אז קודם כל, וואו. ודבר שני, אני חייב להכין לכם על זה סרטון ולספר לכם על החוויה המטורפת שהייתי לי היום ועל התובנות. רק שאמצא את המילים קודם, כי רק עכשיו ירדה ההשפעה. אעדכן בקרוב מאוד".

בסטורי שפרסם, לואיס חזר אחורה אל ימיו כתלמיד בבית הספר, שהיו עבורו מאתגרים במיוחד. "עזבתי את בית הספר בכיתה ט' כי המסגרת לא התאימה לי וכי לא היה לי תחת לשבת ללמוד. כן למדתי שפות, עשיתי תעודת הסמכה בתחומים שונים, אבל אין לי תעודת בגרות ולא תואר, כי זה אף פעם לא עניין אותי", ציין.

ובנושא אחר: לואיס התייחס אתמול בחשבונו באינסטגרם גם לכך שיחליף את הדוגמן און רפאלי במחזמר "הקוסם", לאחר שזה פרש ממנו בשל לוח זמנים צפוף. "תמיד העדפתי את המסך מאשר את הבמה, וכבר שנים שלא הייתי על במות בהצגה. כנראה שהגיע הזמן לחזור".

מחכים לעדכון. מייקל לואיס, צילום: רונן אקרמן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו