"נכנסתי לבית האח הגדול כדי להתמודד עם השדים שלי": הווידוי החושפני של מודח הריאליטי

תום ברכה, המודח השלישי של תוכנית הריאליטי הפופולרית, ערך חשבון נפש בפוסט סיכום שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו • "התחלתי להרגיש שאני מוצא את המקום שלי ואת עצמי בבית, ובום נגמר"

תום ברכה. צילום: רן יחזקאל

תום ברכה הספיק אמנם לשהות בבית "האח הגדול" רק שבועות בודדים, אבל היה לאחד הדיירים המדוברים בעונה הנוכחית, בעיקר בשל המשולש הרומנטי שיצר כשהפנה עורף לדיירת פרידה עוזיאל, שבה גילה עניין בימים הראשונים ופצח בזוגיות עם המתמודדת הדר שירי. אחרי שלקח כמה ימים לעכל את ההדחה שהצליחה להפתיע אותו מאוד, אמש (שני) הוא סיפר בגילוי לב בחשבון האינסטגרם שלו על הרגשות הקיצוניים בבית, ועל תחושת הפספוס שמלווה אותו לאור העובדה שהמסע שלו נגדע בדיוק בנקודה שבה התחיל להתאפס על עצמו ולשנות גישה.    

"היי חברים, אחרי שלושה שבועות שהרגישו קצת כמו שלושה חודשים, אני המודח השלישי של העונה", כתב ברכה. "מודה שהייתי קצת בהלם שלשום כששמעתי את גיא מזמין אותי לצאת אליו החוצה וכל זה אחרי יומיים שבהם התחלתי להרגיש שאני מוצא את המקום שלי ואת עצמי בבית. אבל כמו שאני תמיד אומר – זה הפורמט. הכל עדיין מאוד טרי, והספקתי רק להציץ בפרקים כמו שאתם ראיתם אותי כי כשאתה חי את זה, זה מאוד מאוד שונה", קבע.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael)

בהמשך הסביר את הרגשות הקיצוניים בבית, וציין את הניסיון שלו לערוך שינוי בהתנהגותו בדיוק כשהצופים החליטו להדיח אותו. "הכל קרה על 200 קמ"ש, ואין שום דבר אפור. אתה חבר או אויב, אתה אוהב או שונא, אתה בעד או נגד, אתה בטוב או ברע. באמת לא קל לנשום, בטח בזמן שמצלמים אותך 24/7. נכנסתי לבית 'האח' כדי להתנתק קצת מהחיים ולנסות לעבור תהליך עם עצמי בלי כל מה שבניתי לי בחוץ. כדי להתמודד עם השדים שלי ובראשם מערכות היחסים שלי עם נשים. והאמת שאני מרגיש שרק התחלתי לקלף שכבה ובום נגמר. אז נסחפתי, הסתבכתי, והתבלבלתי. הייתי כל כך בעניין שלא הרגשתי איך אני נופל לטעויות של עצמי ורק רציתי רגע לנשום ולהבין מה אמיתי ומה לא. אז לקחתי נשימה והתחלתי לחבר את הנקודות ואז הודחתי".

תום ברכה מ"האח הגדול", צילום: ללא

לקראת סיום שיתף בתחושת הפספוס והבטיח לא להיבלע חזרה אל תוך האנונימיות. "מרגיש לי שיש יותר מה להגיד ולחשוף ממה שראיתם, אבל את המשך ההתמודדות אמשיך בחיים האמיתיים עם התובנות שנפלו לי ביומיים האחרונים. אני יודע שהמסע שלי לא נגמר בעיקר בזכות כמות האהבה שקיבלתי ועדיין מקבל ומבטיח לכולם שאני לא אעלם מהמרחב. להיפך, יש לי המון תוכניות על הפרק. קמפיין לסכיני גילוח לרגליים?", קרץ בסיום רגע לפני שהודה למעריציו על התמיכה בו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר